Donderdag 25 juni, 2015 · London

Vanmorgen werden we al op tijd wakker. Na dat we ons hadden klaargemaakt en hadden  ontbeten (toast met honing) kregen we te horen dat we naar de ontmoetingsplaats moesten lopen, dat zou een kwartier duren, uiteindelijk waren we op de parkeerplaats na 25 minuten.  Toen zijn we naar de metro gelopen.
Na met de metro te zijn gegaan kwamen we weer uit bij de big ben en de Londen eye. Daarna hebben we een boottocht gemaakt.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Na de boottocht zijn we naar Greenwich gelopen en we zijn over de meridiaan lijn gelopen.

image

Daarna kwamen we uit bij het planetarium waar we even kort hebben rondgelopen.

image

image

Vanuit het planetarium zijn we met de metro naar de saint paul’s Cathedral gegaan en we zijn helemaal tot de top geklommen (in totaal ongeveer 528 treden)

image

image

image

image

image

Daarna hadden we nog vrije tijd van ongeveer 14:00 tot 17:00. Eerst zijn we terug gegaan naar de Tokyo toys om een hoodie van Michela te ruilen.

image

We hebben nog een hele tijd door China Town gelopen en veel Aziatische winkeltjes in geweest. En we zagen (volgens mij) de première van kung fu panda 3.

image

Daarna zijn we met de metro naar Oxford street gegaan en hebben we een heel stuk gelopen. Daarna zijn we nog de Superdrug in geweest waar ik van alles heb gekocht.

image

Ook zijn we nog snel de Primark in gegaan en daar heb ik dit gekocht.

image

Om 17:00 hadden we met iedereen afgesproken en gingen we eten bij de burgerking daar waren drink machines waar je van alles kon kiezen van drinken. Ik nam sprite en daarna kon je ook nog kiezen welke smaak. Ik heb sprite raspberry en sprite strawberry gehad.

image

Na de burgerking zijn we langs een winkeltje met frozen yoghurt gelopen en die kans moesten we natuurlijk grijpen. Ik had mango yoghurt ijs met stukjes aardbei.

image

Het laatste van deze werkweek (behalve de terug reis) was de musical “the Lion king”. Deze musical was zo mooi!, Helaas mocht je geen foto’s maken, en dat heb ik dus ook maar niet gedaan. Maar het was GE-WEL-DIG! Ik heb nog nooit zo iets gezien, ook zeker een aanrader dus.

image

image

image

image

En voor het eerst deze week zagen we Londen by night.

image

nu wachten we op de parkeerplaats op onze gastgezinnen. Morgen vertrekken we om 07:00
Goodnight

Stay Fabulous, x Annegreet ^_^

