Get to know me #Tag

Hey! Het leek me leuk om het bloggen weer op te pakken en zoals je kunt zien staan er op mijn blog ook blogposts over mijn werkweek naar Londen vorig jaar. Maar om echt weer te beginnen is hier de Get to know me tag 🙂

Vital stats

Name: Annegreet

Nicknames: Annegrettle, Annegrijs, Annegreat, Anne and more…

Birthday23 september 1998 (op de zelfde datum als mijn moeder maar dan 21 jaar later)

Place of birth: Ter apel, een dorpje onder in Groningen.

Star sign: ja dat is een beetje een dingetje bij mijn geboorte datum, meestal is het maagd maar soms ook weegschaal.

 

Appearance

Hair color:  Momenteel heb ik het koper bruin geverfd, maar ik heb normaal donker blond haar.

Hair length: ik had eerst haar tot mijn onderrug en ongeveer 2 jaar geleden heb ik het samen met een vriendin gedoneerd aan kika dus toen kwam het net onder mijn oor en nu is het alweer aangegroeid tot onder mijn schouderbladen.

Eye color: groen

Piercings:  als je gaatjes in je oren piercings kunt noemen wel, anders niet.

Tattoos:  nog niet maar ik heb wel een paar leuke ideeën.

Righty or lefty: Righty 🙂

 

Firsts

Best friend: ik heb niet echt persé 1 beste vriendin maar gewoon meerdere goede vriendinnen en vrienden.

Award: No idea

Sport: Karate

Real holiday: het eerste dat ik me kan herinneren is dat ik naar luxemburg ben geweest met mijn ouders toen ik ongeveer 7 was.

Concert: kan ik me niet meer herinneren.

 

Favourites

Film:  deze is moeilijk! er zijn heel veel films die ik leuk vind maar als ik moet kiezen dan toch de 4 films van the hungergames.

TV show:  Expeditie Robinson en Wie is de mol, ik kan niet kiezen tussen deze 2.

Colour: Grijs (Als je dat een kleur mag noemen) en anders Turquoise.

Song: Flaws van Bastille.

Restaurant: ik eet niet zo vaak in restaurants maar ik vind mexicaans eten erg lekker.

Store: H&M, Primark, Bershka.

Book: Alles van John Green vind ik leuk.

Magazine: Cosmopolitan

Shoes:  Mijn lita lookalikes.

 

 

 

 

Currently..

Feeling: chill want mijn tentamen week is net afgelopen. 😀

Single or taken:  sinds 2 juli 2014 heb ik met mijn lieve vriend Remko.

Eating:  Melk chocolade

Listening to:  stressed out van 21 pilots.

Thinking about: The weekend!

Watching:  momenteel kijk ik naar mn laptop.

Wearing: licht blauwe jegging en een grijs vest .

 

Future

Want children: ik wil eigenlijk geen kinderen omdat ik ze echt enorm vervelend vind.

Want to be married:  JAAAA ❤ lijkt me zo leuk, al je vrienden en familie bij elkaar, lekker eten en een mooie jurk.

Careers in mind: het lijkt me leuk om evenementen te organiseren, een magazine te maken en veel te reizen ook voor mijn werk.

Where do you want to live: op een warme plek want ik ben een enorme koukleum (wat een raar woord).

 

Do you believe in

Miracles: er gebeuren soms dingen die je niet kunt verklaren dus dat zul je wonderen kunnen noemen.

Love at first sight: : Yes.

Soul mates: ja.

Yourself: ja als je niet in jezelf gelooft dan kom je nergens.

 

Ik hoop dat jullie deze blogpost leuk vonden

x Annegreet ^^

