My favorite… Canvas Bags

Ik ben al een tijdje obsessed met canvas bags, ik heb er nu 3 en ik gebruik ze letterlijk overal voor. Ze worden gebruikt als schooltas, sportkledingtas, booschappen tas, verzin het maar en ik gebruik ze er voor. Super handig, vooral sinds dat de plastic tasjes bij winkels zijn afgeschaft is het toch wel handig om vaker een tasje bij je te hebben. En zo’n tas is lekker licht en je kan het gewoon overal mee naar toe nemen. Super handig dus en je hebt ze ook nog in heel veel verschillende soorten en kleuren. En ik heb m’n favorieten even voor jullie op een rijtje gezet.

image

when in doubt vacation ~ $3.90, forever 21

image

Roaaaar ~ $2.90, forever21

image

two can keep a secret if one of them is dead ~ €11.95, dawanda

image

Pineapple & Watermelon ~ €4.00, river island.

image

 

Not all those who wander are lost ~ €14.04, notonthehighstreet

image

Messy bun

~ €18.63, red bubble.

image

Mijn eigen tas ~ €5.00, primark.

Vraag: zijn jullie ook al helemaal verliefd op de canvas tassen?

X Annegreet

