Let’s talk about… Tumblr!

Tumblr is echt mijn favoriete site. Ik kan uren op tumblr doorbrengen zonder me te vervelen. Ik zit al sinds januari 2013 op het tumblr dat ik nu heb en daar gaan zeker nog vele jaren bij komen. Vooral in de winter zit ik uren achter elkaar op tumblr zonnige plaatjes te rebloggen. En dan denk ik bij mezelf,Β later blijf ik echt niet in Nederland wonen, ik wil reizen zo snel en zo veel mogelijk. Overal wil ik heen en ik wil alles zien en ontdekken. Winter is echt niks voor mij en ik voel me het prettigst bij een temperatuur van 25 graden en hoger want ik heb het echt altijd koud. Hier onder zie je een aantal screenshots van mijn tumblr zodat je alvast weer zin krijgt in de zomer en om op vakantie te gaan. Mijn tumblr is Exploring-in-paradise.tumblr.com.

Exploring in Paradise

Hebben jullie ook tumblr? ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te volgen dus laat je URL dan achter in de reacties.

X Annegreet

