Examenstress

Hey allemaal, het is vandaag 1 mei en dat betekend dat mijn examens over precies 12 dagen beginnen. Tot die tijd heb ik “vakantie” van school. Er is alleen één klein probleempje,

Ik ben nog niet begonnen met leren. En ik heb ook niet echt zin om er aan te beginnen, omdat ik genoeg te doen heb de komende week en 1.5 week alleen thuis ben.

Vrijdag 13 mei heb ik mijn eerste 2 examens. Aardrijkskunde van 9 tot 12 en Nederlands van half 2 tot half 5.

Dinsdag 17 mei heb ik geschiedenis van 9 tot 12 en daarna rijles van 1 tot half 3.

Donderdag 19 mei heb ik eerst rijles van 11 tot half 1 en daarna Engels examen van half 2 tot half 5.

Vrijdag 20 mei heb ik Duits examen van 9 tot half 12 en rijles van 1 tot half 3.

Maandag 23 mei heb ik rijles van 11 tot half 1 en wiskunde examen van half 2 tot half 5.

Als laatste heb ik dinsdag 24 mei mijn economie examen van half 2 tot half 5 en daarvoor eerst rijles van 11 tot half 1

Ik heb voor deze weken vrij gevraagd van werk omdat ik ook al zoveel rijlessen heb. En het anders een beetje veel wordt. Dus misschien komt er de komende tijd wat minder online, maar dan weten jullie waarom.

image

X Annegreet

