My Favorite… Tv programma’s

Ik kijk niet zo veel tv, maar er zijn wel een aantal programma’s die ik volg als ze op tv zijn of terug kijk als ik tijd heb. Dit zijn mijn favorieten.

  1. Expeditie Robinson > dit is verreweg mijn lievelingsprogramma, ik probeer het altijd direct te kijken en anders zo snel mogelijk terug te kijken. Afgelopen seizoen van Expeditie Robinson moest ik elke donderdag de hele avond werken dus moest ik het vaak terugkijken waardoor ik soms al wist wie er uit lag omdat mensen op school het er over hadden. Ik vind het echt enorm interessant dat de kandidaten zo lang op een eiland moeten zitten en de proeven zijn ook echt leuk en mooi gemaakt. Daarnaast vind ik het echt geweldig dat het altijd op een tropische locatie is en dat vind ik gewoon prachtig om te zien. Als ik 1 wens zou mogen doen dan was dat wel mee doen aan Expeditie Robinson.Schermafbeelding-2014-09-03-om-22.22.18-1024x494

2. Wie is de mol > weer zo’n programma op een prachtige locatie. Het leuke aan wie is de mol vind ik dat je elke keer naar aanwijzingen zoekt over wie de mol kan zijn want er gaat van alles fout tijdens de opdrachten waardoor je op het verkeerde spoor kan worden gezet. Bij mij is het zo dat ik vaak aan het begin ongeveer 3 mensen verdenk en dan vallen ze op 1 na allemaal af voor de finale en dan denk ik dat ik het echt zeker weet en uiteindelijk is het degene die ik juist dacht dat het niet was. Tot je kijkt naar wat de mol acties waren en dan denk je echt ja, dat had ik moeten zien. wie-is-de-mol

3. Spuiten en slikken op reis > Hahaha and again in het buitenland. Het leuke aan dit programma vind ik dat je ziet dat er echt enorm veel cultuur verschillen zijn tussen landen en ik vind het mooi om te zien dat er zo veel verschillende culturen zijn. Het is interessant om meer dingen te weten te komen over hoe het er aan toe gaat in bepaalde landen, ook al is dat niet altijd heel positief.

729982.png

Verder kijk ik ook wel eens naar programma’s als: the voice of holland, catfish, oplichters in het buitenland etc.

Het valt mij echt op dat ik verslaafd ben aan zon, zee, strand en mooie landen. Ook mijn tumblr staat vol met tropische plaatjes en ook op tv kijk ik bijna alleen maar programma’s die zich afspelen in het buitenland. Zelfs mijn blog naam is er op gebaseerd.

Wat zijn jullie favoriete programma’s?

X Annegreet

