Shoplog Primark, H&M & Frontrunner ♥

Zoals jullie misschien hebben gelezen in mijn ”this was my week” van vorige week, ben ik vorige week Vrijdag naar Amsterdam en Zaandam geweest en daar heb ik ook een beetje geshopt. Wat ik daar allemaal gekocht heb laat ik jullie zien. Lees gauw verder.

Omdat de zomer er weer aan komt had ik natuurlijk weer echte zomer kleding nodig en daarom leek het me een leuk idee om een bezoekje te brengen aan de Primark, omdat ik wel weer een aantal basis dingetjes nodig had, zoals korte broeken, hemdjes etc. We zijn die dag eerst naar Zaandam gegaan omdat de Primark in Amsterdam nog steeds niet open is… bij de Primark heb ik het volgende gekocht.

Primark

Primark 1

Ik zag deze liggen en hij was toevallig mijn maat, en het heeft van die hele korte mouwtjes wat wel fijn is in de zomer. Deze was 3 euro

primark 2

Daarna 4 van deze hemdjes. 2 zwarte, 1 witte en een zwart/wit gestreepte en deze zijn 2,30 per stuk.

IMAG0109

Ik had vorig jaar ook zo’n hemdje met van die dunne bandjes gekocht en die was heel fijn en nu kwam ik er weer 1 tegen dus die heb ik ook maar meegenomen. Deze was volgens mij ook 3 euro.

Primark 4

Bijna altijd als ik bij de Primark kom koop ik sokken, deze keer heb ik gekozen voor wat meer kleur dan mijn standaard zwarte sokjes. In het linker pakje zitten 7 paar normale voetsokjes en ze waren 3 euro. In het rechter pakje zitten 7 paar sport sokken, die vind ik altijd wel fijn met hardlopen of als het warm weer is, omdat ze van een stof zijn gemaakt die snel droogt, deze waren ook 3 euro.

primark 5

Ook bijna elke keer als ik bij de Primark kom neem ik een body mist mee omdat ik dat heel fijn vind en het ruikt niet te sterk. Deze keer werd het Coachella 05, die had ik nog niet eerder gezien. Deze was 3,50

primark 6

Ook zag ik 2 leuke korte broeken, de bovenste is een soort van joggingbroek stof, dus lekker zacht en comfortabel en deze was 5 euro. De onderste broek is gemaakt van een dunne stof, perfect voor als het heel warm is, deze was 7 euro.

IMAG0112

Voor bij de korte broeken kocht ik 2 shirts die tussende lengte van een cropped top en een gewoon shirt in zitten. Ik kon niet kiezen welke kleur ik wilde dus kocht ik de zwarte en de blauwe. Deze waren beide 4 euro per stuk.

Snapchat-6642687822238725060

Ik kocht ook deze zonnebril (die ook al te zien was in mijn vorige ”This was my week” en deze was volgens mij 4 euro.

IMAG0107

Als laatste van de primark kocht ik nog deze linnen tas, want ik ben verslaafd aan zulke tasjes en deze was 2 euro.

Na dat we klaar waren bij de Primark in Zaandam zijn we naar Amsterdam gegaan en daar heb ik een nieuwe bikini en All Stars gekocht.

H&M

bikini

Ik zag deze bikini in de H&M hangen en ik dacht, deze moet ik echt hebben. Ik hou van grijs en bij deze bikini kan je de bandjes gewoon makkelijk strakker knopen dus dat is wel fijn. Het topje was 14,99 en het broekje was 9.99.

Frontrunner

Bordeaux Rode All Stars

 

Ik wilde al een hele tijd hoge bordeaux rode All Stars en nu heb ik ze eindelijk gekocht. Deze waren 70 euro.

Dit was op al het eten na alles wat in in Amsterdam & Zaandam heb gekocht.

Wat zijn jullie favoriete kleur All stars? en zou je eerder hoge of lage kiezen?

X Annegreet

