Disney Dilemma #Tag

Vorige week Zondag heeft Demi mij getagt voor de Disney Dilemma Tag. Omdat ik Disney wel leuk vind en al veel Disney films heb gezien leek het me wel leuk om het op mijn blog te plaatsen. Dus ben je benieuwd wat mijn favoriete Disney film is, of dat ik alles in ijs zou kunnen veranderen zoals Elsa of liever de magische krachten van de goede Feeën zou willen hebben? 

Vraag 1: Elke dag een Disney film kijken of elke dag in een attractie in Disneyland moeten?

  • Elke dag in een attractie in Disneyland moeten, dan verhuis ik gewoon naar Amerika en dan ga ik vlakbij Disney world in Florida wonen zodat je daar snel even heen kan. En in Florida is het ook bijna altijd mooi weer dus dat zou ook een groot voordeel zijn. Ik denk dat het te lang duurt om elke dag een Disney film te kijken en na een jaar ben je daar ook wel zat van omdat je alle films dan al 10 tallen keren hebt gezien.

Vraag 2: Een giftige appel eten of je prikken aan het spinnewiel?

  • Liever beide niet, want dat lijkt me allebei niet zo fijn. Dan zou ik me nog wel liever prikken aan het spinnewiel dan een giftige appel eten. Jezelf prikken doet even pijn, maar daar kom je ook wel weer overheen. Een giftige appel daar in tegen lijkt me niet echt goed voor je gezondheid.

Vraag 3: Deze film mag je never nooit meer kijken: Kies je 101 Dalmatiërs of Pinokkio?

  • Pinokkio, ik heb niet echt iets met die film, het is een van mijn minst favoriete films. Ik vind het gewoon niet zo mooi gemaakt, dat komt waarschijnlijk ook door dat het een vrij oude film is, maar 101 Dalmatiërs is ook vrij oud. Ik vind 101 Dalmatiërs leuker, omdat die honden leuk zijn en het verhaal is gewoon echt zo lekker Disney, en ze leefden nog lang en gelukkig…19

Vraag 4: Alles in ijs kunnen veranderen zoals Elsa of de magische krachten van de goede Feeën?

  • Sowieso de magische krachten van de goede feeën, ten eerste omdat ik een enorme koukleum ben en ik überhaupt geen ijs wil en ten tweede kunnen de goede feeën heel veel positieve dingen doen dus dat is altijd goed.

Vraag 5: Voor altijd als Donald Duck praten of altijd Let It Go uit Frozen zingen?

  • Voor altijd als Donald Duck praten, omdat je anders wel een erg beperkte woordkeuze hebt. Niet dat iemand je echt verstaat als je net als Donald Duck praat.. Maar goed je kunt dan tenminste zeggen wat je wil, het klinkt alleen wel een beetje apart.

Vraag 6: Jij bent de slechterik. Ben je Frodo uit de klokkenluider of Jafar uit Aladdin?

  • Jafar uit Aladdin, Ik vind Aladdin sowieso al een leukere film dan de klokkenluider van de notre dame. En de de slechterik Frodo is ook gewoon best wel een eng figuur. Jafar ook wel maar wel minder.

Vraag 7: Voor altijd op repeat in je hoofd: It’s a Small World of Supercalifragilisticexpialidocious?

  • Dit is een moeilijke, ik heb It’s a small world nog even een keer opgezocht, maar dat is wel echt vet irritant om continu in je hoofd te hebben. Maar Supercalifragilisticexpialidocious is ook echt vrij vervelend. Ik denk dat ik dan uiteindelijk toch voor It’s a Small World zou gaan, omdat dat liedje gewoon iets minder tempo heeft en dat lijkt me toch iets rustiger in je hoofd.

Vraag 8: Welke Disney prinses kies je?: Pocahontas of Merida?

  • Pocahontas, ik kan me niet echt herinneren dat ik de film brave ooit heb gezien, dus zou Merida een onlogische keuze zijn. Daarnaast vind ik Pocahontas echt een super mooie Prinses. En vind ik die film ook super leuk.

Vraag 9: Je stem weggeven aan Ursula en nooit meer praten of altijd struikelen over je te lange Rapunzel haar die je niet mag afknippen?

  • Struikelen over je lange Rapunzel haar dat je niet mag afknippen, als je valt val je tenminste zacht omdat je op een hele bult haar valt. Daarnaast lijkt me nooit meer praten echt niet te doen, omdat ik altijd vrij veel praat dus dat zou ik echt niet overleven.

Vraag 10: Je favoriete Disney film nooit meer zien of je favoriete Disney song nooit meer luisteren?

  • Je favoriete Disney song nooit meer luisteren, want Disney films kijken is gewoon te leuk om nooit meer te doen. Mijn favoriete Disney Film is ”The Lion King” ik vind dat zo’n mooi verhaal en toen ik vorig jaar in Londen was ben ik ook naar die musical geweest en dat was echt geweldig, ik heb nog een artikel over die dag op mijn blog: (Donderdag 25 juni, 2015 · London ). Mijn lievelingsliedjes komen ook uit The Lion king, maar 1 liedje kun je dan wel missen. IMAG0561

(Deze Tag is bedacht door Ricardo)

Ik geef de tag door aan  Jessica, It’s a gold sky

Wat is jullie favoriete Disney film en waarom?

X Annegreet

