Review zonnebril van Festivalzonnebril.nl + 50% korting

De zomer staat weer voor de deur en dat betekent dat het weer tijd is om je zonnebril uit de kast te halen. De zon gaat weer lekker veel schijnen en dat vind ik helemaal leuk. Daarnaast staat een zonnebril ook leuk bij je zomerse outfits. Dus werd het tijd om een nieuwe zonnebril aan te schaffen aangezien ik die niet echt had. Van  Festivalzonnebril.nl mocht ik een zonnebril uitzoeken.

Normaal heb ik natuurlijk een bril op sterkte, maar sinds kort draag ik ook wel eens lenzen. Omdat zonnebrillen op sterkte vaak niet heel mooi, erg duur zijn en mijn sterkte snel kan veranderen besloot ik om een normale zonnebril zonder sterkte te nemen. En dan lenzen in te doen of een keertje zonder als ik bijvoorbeeld naar het strand of zwembad ga. Dat leek me veel makkelijker.

Toevallig had ik net op de dag dat ik hoorde dat ik een review mocht doen een zonnebril gekocht bij de Primark. Maar dat is niet erg, want het zijn 2 heel verschillende brillen.

Vorige week zaterdag had ik de bril besteld en hij was er afgelopen dinsdag, dat heeft te maken met het weekend wat er tussen zat.

Pakketje festivalzonnebril (1)

Toen ik het pakketje opende was ik echter verrast, Want er zat een andere zonnebril in dan die ik had besteld. Ik had de Wayfarer artist Green Forest besteld. Een donker groen montuur met wat tropische planten er op, maar ik kreeg de Wayfarer artist tortoise Green.

Dus ik had ze even gemaild of ze niet de verkeerde hadden opgestuurd en ik kreeg al snel antwoord terug dat het inderdaad de verkeerde was, omdat die gene die ik graag wou uitverkocht was. En even later keek ik op hun site om te kijken hoe de zonnebril heette die ik had gekregen en inderdaad stond de forest zonnebril er ook niet meer op 😦

Ik moest eerst wel een beetje wennen aan het idee dat ik opeens een andere zonnebril kreeg opgestuurd zonder dat ik dat wist. Maar uiteindelijk vond ik hem ook wel erg mooi en dat terwijl ik normaal niet zo van deze print en kleur houd. Dit is hem dan.

Zonnebril

De zonnebrillen op Festivalzonnebril.nl  kosten maar €14,95 per stuk, de tweede in elke bestelling kost €12,95 en als je een derde besteld in de zelfde bestelling kost deze nog maar €9,95.  De verzend kosten zijn €1,95 naar Nederland en naar België €3,00.  Anke heeft zelfs een kortingscode geregeld en dat is: voorjaar2016. Met deze code krijg je 50% korting op je zonnebril!

IMAG0130

Ik vind de bril ook lekker zitten hij zit niet onprettig bij je oren of je neus dus dat is een groot voordeel.

IMG_20160512_130059IMG_20160512_125041

Naast dat ze het wayfarer model hebben die ik heb gekozen hebben ze nog meer modellen zoals de Cat-Eye, de Clubmaster, de London Bridge en de ronde zonnebril. Er zijn ook altijd veel zonnebrillen in de sale vanaf €2,50 Dus neem zeker even een kijkje op de site. http://www.festivalzonnebril.nl/

X Annegreet

