Too Much Information #Tag

Vorige week maandag ben ik door Michelle getagd voor de TMI, oftewel de Too much information Tag. Ik vind het altijd heel leuk om tags in te vullen en om dan te lezen wat andere mensen in hun tag antwoorden. Wil je bijvoorbeeld weten waar ik enorm bang voor ben? of hoe lang ik er ‘s morgens over doe om me klaar te maken? Lees dan gauw verder

1. Wat draag je?

  • op dit moment mijn Bordeaux Rode All stars, mijn nieuwe grijze korte broek, en een nieuw blauw shirt. Examen Chill mode.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

  • Ja, en op dit moment nog steeds. Ik ben nu 1 jaar en 10,5 maanden samen met mijn vriend. ^^

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

  • Nee eigenlijk niet

4. Hoe lang ben je?

  • Pfoe, daar vraag je me wat. Volgens mijn ID kaart ben ik 1,52 maar dat was in 2011. Ik zal even meten hoe groot ik ben. Ik ben niet zo groot, ongeveer 1,71

5. Hoeveel weeg je?

  • De laatste keer dat ik me heb gewogen is ook alweer een hele tijd geleden. Eerlijk gezegd ben ik daar niet zo erg mee bezig. Ik zal me ook even wegen. Dit viel me eerlijk gezegd wel mee. Ik dacht dat ik zwaarder was geworden. Ik ben nu 52 kilo.

6. Heb je tattoo’s?

  • Nog niet, maar ik wil wel al een tijdje heel graag een tattoo. Ik denk dat dat dit jaar ergens wel gaat gebeuren.

7. Heb je piercings?

  • Naast dat ik 2 gaatjes in m’n oren heb voor oorbellen heb ik geen echte piercings.

8. OTP?

  • Ik heb dit nog even opgezocht en OTP staat voor One true Pairing en daar mee word bedoeld: Wat is je favoriete combinatie van Personage’s in een Fandom? En het enige wat ik dan kan bedenken is Katniss en Gale van The Hungergames ❤  #TeamGale

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

  • Uhmm, geen idee. Die heb ik niet echt denk ik.

10. Wat is je favoriete serie?

  • Ik kijk niet echt naar series, maar ik vind Pretty Little Liars wel heel leuk.

11. Wat is je favoriete band?

  • Ik heb heel veel bands die ik leuk vind, maar als ik moest kiezen word het toch wel Imagine Dragons. Wat de rest van mijn favoriete bands zijn kun je hier in dit artikel lezen (Let’s talk about music)

 

tumblr_n2jsabZJjv1rvjc4go1_1280

12. Wat mis je?

  • Vakantie, Ik ben echt helemaal klaar met de Examens. Ik wil gewoon mijn diploma en dan vakantie vieren tot 1 September. Ik heb al een lange tijd geen enkele zin meer in de Middelbare school.

13. Wat is je favoriete liedje?

  • Dat wisselt heel veel, ik heb veel liedjes die ik heel leuk vind. In mijn Get to know me tag staat Flaws van Bastille. Maar ik vind momenteel Stressed out van 21 pilots ook heel leuk.

14. Hoe oud ben je?

  • Ik ben 17 en ik word op 23 september 18 Jaar. Het grappige is day ik op de zelfde dag als mijn moeder jarig ben. Zij wordt dan 39.

15. Wat is je sterrenbeeld?

  • Weegschaal of maagd. Dat verschilt per keer

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner

  • Iemand die rustig is,want ik kan heel druk zijn. Daarnaast vind ik betrouwbaarheid, eerlijkheid en humor ook erg belangrijk.

17. Wat is je favoriete quote?

  • Er zijn zo veel quotes dat ik echt niet kan kiezen maar ”Life begins at the end of your comfortzone” vind ik wel een hele mooie. en  “Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

18. Wat is je favoriete acteur?

  • Liam Hemsworth is mijn favoriete acteur, hij kan heel goed acteren en ik ken hem vooral van The Hungergames films en the last song.
  • Mijn favoriete actrice’s zijn Jennifer Lawrence, dat komt natuurlijk ook vooral door The Hungergames, ze is gewoon echt een geweldige actrice maar het nadeel is wel dat ik haar in elke film nog steeds als Katniss Everdeen zie. Shailene Woodley vind ik ook echt een geweldige actrice en haar kun je natuurlijk kennen van de film, The Fault in Our Stars en Divergent, wat ook één van mijn favoriete films zijn.

19. Wat is je favoriete kleur?

  • Grijs, I know het klinkt raar. Maar ik vind grijs gewoon een enorm mooie kleur. Maar turquoise vind ik ook prachtig.

20. Harde muziek of zachte muziek?

  • Dat ligt net aan de situatie, als je aan het leren, fietsen, op een verjaardag of iets dergelijks bent is zachte muziek wel fijn. Met het leren kun je je dan beter concentreren, met fietsen kan je ook nog een beetje opletten op de weg en hoor je auto’s ook aankomen en op een verjaardag kun je elkaar tenminste verstaan. Met uitgaan hou ik meer van harde muziek zodat je lekker kunt dansen.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

  • Naar m’n kamer of naar mijn vriend Remko.

22. Hoe lang douche je?

  • Dat ligt er puur aan hoe veel tijd ik heb, maar meestal wel langer dan gepland. Soms kun je gewoon even niet onder de douche vandaan komen, omdat het gewoon te koud is om de douche uit te stappen.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

  • Dat kan ik heel erg snel en dat moet ook wel, ik ben zo’n persoon die haar wekker een uur voor dat ik weg moet zet. En daarna elke 5 a 10 minuten. Meestal sta ik dan echt pas 15 minuten of soms minder voor dat ik moet gaan op en dan is het haasten. Binnen 2 minuten heb ik m’n kleren aan. Daarna poets ik mijn tanden gauw, doe ik m’n haar en doe ik mascara op. Dan ren ik naar beneden, pak ik een flesje drinken of vul ik mijn bidon, een koekje of wat fruit en een broodje mee en dan spring ik snel op de fiets en kom ik meestal nog net op tijd.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

  • Helaas wel, een paar jaar geleden gooide m’n broertje zand in het gezicht van een buurjongetje per ongeluk en toen kwam de vader bij ons aan de deur met nog een fles bier in zijn handen en hij was heel boos en agressief en even later had ie m’n vader op de grond gegooid en kneep z’n keel dicht toen liep hij rood aan. Toen heb ik hem zo hard geschopt en geslagen tot ie van hem af ging want hij kreeg bijna geen lucht meer. Mijn vaders blouse was ook helemaal kapot gescheurd. Daarna zijn we maar verhuisd.

25. Wat is een turn-on?

  • Mooie ogen

26. Wat vind je een afknapper?

  • Mensen die roken (sorry not sorry),  het stink enorm, je krijgt er een lelijk gezicht van en lelijke nagels. Daarnaast gaan je longen er ook nog door kapot.

27. Wat is de reden waarom je een Youtube Kanaal Blog bent gestart?

  • Omdat ik bloggen heel leuk vind om te doen en ik er straks na mijn examens weer extra tijd voor heb. Misschien begin ik in de toekomst ook nog wel een youtube kanaal, maar sowieso pas als ik al op kamers woon.

28. Heb je angsten?

  • Ik geloof dat iedereen wel angsten heeft. Ik ben zelf heel erg bang voor spinnen, het wordt wel minder maar ik vind het nog steeds verschrikkelijk als er ook maar 1 bij me in de buurt komt. Daarnaast ben ik ook bang voor vissen en water. Dat klinkt misschien gek, maar ik vind het heel eng om bijvoorbeeld ergens te zwemmen waar ik de bodem niet zie en het idee dat er vissen in het water zitten vind ik echt vreselijk.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

  • Een liedje van Marco Borsato, breng me naar het water. Ik weet niet waarom maar ik vond het opeens zo’n zielig liedje toen ik de tekst hoorde. Ik moet ook best wel vaak huilen om films etc. ik ben nogal hoog gevoelig :/

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

  • Vandaag tegen mijn vriend op whatsapp.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal Blog?

  • Mijn naam is Annegreet en heel veel mensen noemen me Anne of Annegreat oid. Dus Annegreat vond ik wel grappig en daarna In Paradise, omdat ik straks als ik tijd heb nog veel meer wil gaan schrijven over reizen en ik ben gewoon geobsedeerd andere landen en culturen etc. Daarom heet mijn Tumblr ook exploring-in-paradise.tumblr.com.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

  • Dat zou er één van mijn literatuurlijst van Nederlands moeten zijn, maar die heb ik niet gelezen… Dus het laatste boek dat ik heb gelezen is Papertowns van John Green.9200000018043619

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

  • Pretty little liars

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

  • Met mijn moeder vanmorgen.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

  • Het laatste bericht dat ik heb gestuurd was naar Remko en dat is mijn vriend.

36. Wat is je favoriete eten?

  • Dat is moeilijk, want ik vind heel veel dingen lekker. In de winter vind ik stamppot boerenkool met spekjes en een gehaktbal echt enorm lekker. Verder hou ik ook heel erg van lasagna, Nassi, wraps etc.

37. Waar wil je nog graag naar toe?

  • Ik wil nog naar heel veel landen toe op vakantie. Boven aan mijn lijstje staan wel echt Australië, Amerika, Zuid Afrika, Indonesië en Brazilië. Maar voor dat ik daar allemaal ben geweest zijn we denk ik heel wat jaartjes verder. En eigenlijk wil ik overal wel heen.

adventure-beach-city-colors-Favim.com-918580

38. De laatste plaats waar je was?

  • De plaats waar ik woon, Emmen.

39. Heb je een crush?

  • Nope

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

  • Zondag avond 😉

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

  • Pff geen idee waarschijnlijk een keer op school ofzo.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

  • Aardbei, kers of citroen.

43. Welke instrumenten speel je?

  • Ik speel helaas geen instrumenten. Maar als ik een instrument zou willen leren spelen dan zou dat Piano zijn.

44. Wat is je favoriete sieraad?

  • De ketting die ik van Remko heb gekregen. Die heb ik echt elke dag om. Je ziet hem waarschijnlijk ook wel op foto’s die op mijn Blog of op instagram staan.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

  • Hardlopen, maar ik heb vroeger ook op gym gezeten en op karate

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

  • Geen idee dat was waarschijnlijk Zondag in de auto. Welke liedjes dat waren weet ik niet meer precies.

47. Wat is je favoriete openingszin?

  • De enige openingszin die ik kan verzinnen is: “Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel.” en nee dat is zeker niet mijn favoriete openingszin. Ik hou daar echt niet van

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?

  • Nee, Ik gebruik geen openingszinnen.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

  • Voor dat de examens begonnen…

50. Wie geef je de tag door?

Demi (creabea lounge)

Aymara (Aymara carolina)

Lotte (verlangenn)

