My favorite… Youtube Channels

Per week breng ik wel een aantal uurtjes door op YouTube. Naast dat ik  geabboneerd ben op een aantal kanalen kijk ik ook gewoon random filmpjes die ik tegen kom die me leuk lijken. Zo vind ik ook nieuwe leuke YouTubers die ik kan volgen. Ben je benieuwd wat mijn favoriete Youtube kanalen zijn? Lees dan verder.

Ik moet zeggen dat ik vooral kijk naar de wat bekendere YouTubers, dat komt denk ik omdat die vaak vaste dagen hebben waarop ze iets uploaden en de wat meer onbekende YouTubers uploaden soms gewoon maanden niet en dan vergeet ik het te kijken. De YouTube kanalen waar ik het meest naar kijk zijn:

Vloggloss Een paar jaar geleden begon ik met filmpjes kijken van Beautygloss en op een gegeven moment ging Mascha vloggen op Beautygloss en dat vond ik erg leuke video’s toen ze daarna besloot een nieuw kanaal aan te maken waar ze elke dag op ging vloggen vond ik dat heel leuk en sinds dien kijk ik eigenlijk alle vlogs. Soms mis ik een dag maar dan kijk ik het een andere dag terug. Het is interessant om een kijkje te nemen in het dagelijks leven van een heel ander persoon.

Wander dit is echt een geweldig YouTube kanaal! Ik vind het echt heel leuk om te zien  dat ze elke keer met bekende mensen/YouTubers op vakantie zijn. Ook zijn ze elke keer in een ander land en laten ze daar leuke dingen van zien.  Het is verder een vrij nieuw kanaal en volgens mij kent ook nog lang niet iedereen het maar het is zeker de moeite waar om een kijkje te nemen want ze maken enorm leuke video’s

Streetlab Dit vind ook echt een super leuk YouTube kanaal. De filmpjes zijn echt heel grappig en vaak ook zo gênant dat je haast niet verder durft te kijken. Ze doen dingen die andere YouTubers nooit zouden durven en dat maakt het hilarisch om te kijken. Bij streetlab kijk ik ook altijd alle filmpjes, ik lach nooit echt hardop om filmpjes op YouTube, maar bij dit kanaal kan je je lachen soms haast amper inhouden omdat het gewoon te grappig is.

Sophie Ik vind het kanaal van Sophie leuk, omdat ik haar houding heel grappig vind. De filmpjes die ze maakt zijn ook bijna allemaal een beetje ironisch bedoeld heb ik het gevoel. Ze is nu ook net een nieuwe serie gestart genaamd ”van schrijven naar swipen” en dat doet ze heel leuk.

ThreadBanger ThreadBanger is een Amerikaanse YouTube channel waar ze filmpjes maken over dingen die ze vinden op pinterest en die gaan ze dan namaken. Soms zie je dat de plaatjes op pinterest echt fake zijn en het niet haalbaar is om ze na te maken. Maar sommige ”pins” zijn ook heel realistisch en dan lukt het om het na te maken en dat is echt super cool. Er komt ook wel eens bloed oid bij kijken als ze werken met glas ondanks ze dan beschermende handschoenen aan hebben. Het is een stel die de filmpjes opnemen meestal doet Rob de DIY’s en af en toe Corinne ook en dan vooral bij de wat meer vrouwlijke DIY’s  en ze zijn beide hilarisch.

favoriete youtubers

Wat zijn jullie favoriete Youtube channels?

X Annegreet

