Maskertjes testen van Pilaten.nl + kortingscode

Vandaag test ik voor jullie 3 maskertjes. Van de website Pilaten.nl. Als eerste het zwarte Black head masker die belooft om  je mee-eters, puistjes en andere oneffenheden te verwijderen. Als tweede het Collagen eye mask hierdoor zou je snel af zijn van wallen en donkere kringen onder je ogen. En als laatste het Lip membrane masker waardoor je zachte en gladde lippen moet krijgen. Ben jij net zo benieuwd of het heeft gewerkt als ik voor dat ik het testte? lees dan snel verder.

Het pakketje kwam aan in een envelop met bubbeltjes plastic aan de binnen kant zodat de inhoud niet kapot gaat. Dus dat is wel handig. De envelop past ook makkelijk door de brievenbus dus dat scheelt ook weer. In het pakketje zat een blackhead masker, het collagen eye mask, het lipmembrane masker, een kwastje voor het blackhead masker en 3 kaartjes met de gebruiksaanwijzing van elk masker.

pakketje

Blackhead Mask

Het masker waar ik het meest benieuwd naar was test ik als eerste. En dat is het bekende zwarte masker: het blackhead masker.

Blackhead mask

Als eerste lees ik de gebruiksaanwijzing die ik er bij kreeg, want alles op de verpakking staat er in het chinees op.

  1. Verdeel een gelijkmatige, niet al te dunne laag van het masker op een schone droge huid. Vermijd hierbij  de huid rond de ogen, wenkbrauwen, haarlijn en de lippen.
  2. Laat het masker 15 tot 20 minuten drogen.
  3. Verwijder het masker voorzichtig van de huid, begin bij de buitenste randjes.
  4. restjes kun je makkelijk verwijderen met warm water.
  5. gebruik een tonic en vochtinbrengende crème nadat je het masker hebt verwijderd.

Ik heb het masker aangebracht met een kwastje, ik vond dat het best wel slecht uit te smeren was waardoor sommige stukken van m’n gezicht wat minder bedekt waren. Daarnaast vond ik ook dat er eigenlijk te weinig van het masker in zat want het lukte nog maar net om alles te bedekken, terwijl ik bij sommige andere maskers soms de helft over heb. Toen het eenmaal op mijn gezicht zat liet ik het drogen. Na een kwartier waren een paar stukjes wel droog maar voor alles echt goed droog was was ik wel een half uur verder.

IMAG0232

En daarna natuurlijk het moment om het er af te halen. Ik begon bij m’n kin en trok het masker langzaam omhoog, stukje voor stukje. Het deed om eerlijk te zijn best wel veel pijn om het er af te halen. vooral boven aan je wangen en onder de ogen. Toen het masker er uiteindelijk af was zag ik vooral dat het masker heel veel kleine haartjes had meegetrokken. Maar ook een paar kleine witte puntjes. Ik had vooral bij mijn neus verwacht dat er meer resultaat te zien zou zijn, maar dat viel een beetje tegen.Verder voelde mijn huid daarna wel echt enorm zacht.

Collagen eye mask

Omdat ik nu midden in de examens zit betekent dat veel leren, slecht slapen en stress. Niet zo fijn allemaal natuurlijk afgelopen dagen heb ik niet heel goed geslapen omdat ik bang was om me te verslapen voor mijn examens. Daarom leek het me leuk om het Collagen eye mask te testen. Hierdoor zouden je ogen weer lekker fris zijn. let’s try.

collagen eye mask.png

Als eerste lees ik weer de gebruiksaanwijzing :

  1. Reinig je gezicht en het gebied rond je ogen met warm water.
  2. Haal de maskers uit de verpakking en plaats ze onder je ogen, druk ze aan met je vingertoppen zodat ze beter blijven zitten.
  3. Masseer de maskers voorzichtig in; verwijder de maskers na 25 minuten, ze zijn dan wat dunner geworden.

collagen eye mask face

Eerst voelt het oogmasker best wel gek, alsof er water in je oog komt. Dat komt denk ik omdat het masker een beetje koud is. Het is wel handig om er bij te gaan liggen, want toen ik er bij stond had ik steeds het gevoel dat het begon te schuiven.

Toen ik het oogmasker er af haalde zag ik niet heel veel verschil, maar ik had ook geen enorme wallen. Het voelde wel lekker fris en je ogen worden er lekker wakker van.

Lip membrane

lip membrane

Gebruiksaanwijzing:

  1. Haal het lipmasker voorzichtig uit de verpakking
  2. Plaats het masker op de lippen
  3. Verwijder het lipmasker ongeveer na 20 minuten

Toen ik het lipmasker uit de verpakking wou halen lag hij andersom in het plastic dingetje waar hij op ligt dus bleef het in de verpakking plakken (oeps). Ik kreeg hem er gelukkig nog makkelijk uit en daarna deed ik het op mijn lippen, nouja lippen… Mijn halve gezicht was er mee bedekt. Het voelde net weer als het oogmasker heel gek en nat. In het midden van het maskertje zat een klein gaatje, ik denk dat die bedoeld was om door te ademen maar dat werkte in ieder geval totaal niet. Na 20 minuten heb ik het maskertje er gauw weer afgehaald omdat ik best wel verkouden ben en ademen door mijn neus niet zo heel fijn is nu.IMAG0238

Mijn lippen voelden nu wel echt een stuk zachter dus ik ben zeker te spreken over dit masker. En voor hoe ver ik het begrijp kan je hem ook vaker gebruiken. Dat weet ik alleen niet zeker.

pilaten-header-logo

In samenwerking met Pilaten  is er een kortingscode gemaakt, speciaal voor mijn lezers. Hiermee krijg je 10% korting op alles. De kortingscode is: Annegreat. Bij het afrekenen zie je een vakje onder je producten waar je de code kunt invullen.

X Annegreet

 

 

