Ik ben klaar met de examens!!!

Hallo allemaal, ik ben er weer, mijn examens zijn voorbij en ik kan eindelijk weer een leven hebben. Natuurlijk is dat vooral goed nieuws voor mij, maar ook voor mijn blog…

Het is al weer een tijdje geleden dat ik echt actief was op m’n blog, dat hebben jullie waarschijnlijk niet heel erg gemerkt maar dat heeft er mee te maken dat ik examens had. Van te voren had ik het grootste gedeelte al ingepland zodat ik tijdens de examens niet heel veel meer hoefde te doen en er dan toch posts van mij online kwamen.

Ik heb gisteren net mijn allerlaatste examen gehad, dus je kunt nu wel zeggen dat ik eigenlijk vakantie heb! Tenminste, als alles volgens plan gaat en ik gewoon slaag zonder een herkansing te moeten doen. Het enige waar ik nu nog voor naar school moet is dat ik mijn boeken moet inleveren. Daarna mijn kluissleutel inleveren en op 16 juni word ik gebeld of ik geslaagd ben of niet. En als het goed is haal ik dan 12 juli mijn HAVO diploma op.

Dus vanaf nu heb ik naast werken en rijles ook meer tijd voor mijn blog! En dat is leuk, want ik heb al een hele boel ideeΓ«n die ik de komende tijd allemaal ga uitwerken. Dus er komen weer leuke blogposts aan.

Ook zit ik er over te denken om over een tijdje een eigen domein te nemen, dus een .nl of .com, maar daar voor wil ik eerst wat langer bloggen en dan misschien ergens in de zomer of het begin van het nieuwe schooljaar alles daarvoor regelen.

tumblr_lt98wx5dy11qdfip1o1_500

X Annegreet

