Let’s talk about… Tattoos

Ik zit er al een tijdje over te denken om een tattoo te nemen, het probleem is dat ik een enorme perfectionist ben als het op zulke dingen aankomt. Het idee moet perfect zijn, het ontwerp ook en daarnaast moet het op een plaats komen waar ik het wel zelf kan zien en het moet ook niet te opvallend zijn. Genoeg dingen waar ik rekening mee houd. En daarnaast ben ik stiekem ook wel een beetje bang dat het veel pijn gaat doen. 

Als ik een tattoo neem wil ik wel een kleine tattoo, niet zo’n grote ingekleurde dat vind ik echt niet mooi. Ik heb al vaak gezien bij mensen die dat hebben dat alles helemaal vervaagd is of het is zo zwart gemaakt dat je helemaal niet meer ziet wat het is. Dat is dus echt iets dat ik niet wil.

Ook een dingetje is dat wanneer je een tattoo neemt met zwarte inkt het na een tijdje een beetje groen begint te lijken. Ik weet niet of dat altijd zo is, maar dat vind ik ook echt helemaal niks.

Ik hou denk ik het meest van kleine minimalistische tattoo’s. Heel veel dingen zou ik echt nooit nemen maar vindt ik wel mooi bij andere mensen. Ik heb hier een aantal op een rijtje gezet.

Tattoos.jpg

Voor nu kijk ik vooral naar wat ik mooi vindt en probeer ik op internet inspiratie op te doen en ik kijk ook naar wat echt bij me past. Ik wil het liefst ook een originele tattoo, die niet iedereen heeft. Of iets wat te maken heeft met reizen en andere landen. Ik heb enorm veel ideeën, maar ik ben nog steeds opzoek naar het perfecte idee. Ik hou jullie op de hoogte.

Welke tattoo van deze collage vinden julie het mooist?

X Annegreet

