Time for some change ♡

Ik ben nu net weer 2 maanden bezig met bloggen, maar ik had nog steeds het zelfde thema van vorig jaar toen ik mijn Londen posts schreef. Tijd voor wat verandering dus. Ik vond mijn vorige thema best wel saai, omdat je geen foto’s zag aan het begin van een blogpost. Dat heb ik nu veranderd en daardoor ziet het er ook allemaal wat leuker en kleurrijker uit.

Ik ben gisteren de hele morgen bezig geweest met het veranderen van mijn blog. Als je met je muis over een post heen gaat komt er meer kleur in het plaatje en die kan je dan ook aanklikken om bij die post te komen.

Op de mobiele versie ziet het er volgens mij nog precies het zelfde uit. Maar als je op je laptop of computer kijkt is het heel anders geworden. Dit dit is het resultaat op laptop of computer.

This slideshow requires JavaScript.

Ik heb nu nog WordPress en ik heb het thema The Triton Lite Theme gekozen. Eerst had ik het thema  Adelle. Met mijn nieuwe thema kan ik makkelijk foto’s en tekst combineren en dat vind ik wel fijn. Ik vind het alleen wel jammer dat ik mijn vorige achtergrond niet meer kan instellen, omdat je anders niks kunt lezen.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout?

X Annegreet

