This was my week #3

Het is weer de eerste volledige week van de maand en dat betekent dat ik deze week weer een ”This was my week” Ga bijhouden. Ik had deze week onder andere mijn tussentijdse toets en ik ging naar Groningen om een

06/06/2016 ~ 12/06/2016

Maandag: Vanmorgen werd ik al vroeg opgehaald door mijn rij instructrice, omdat ik vandaag mijn tussentijdse toets had(daar kun je meer over lezen in deze blogpost Tussentijdse toets ).

Tussentijdse toets

Na de tussentijdse toets werd ik weer naar huis gebracht en had ik de hele middag verder vrij. Ik heb een afspraak gemaakt bij het gemeentehuis voor een nieuwe ID kaart, omdat die van mij bijna verlopen is. Daarnaast heb ik nog mijn afspraak bij de ortho verzet naar donderdag. Ik ben ook nog even naar de winkel geweest om even wat lekkers te halen voor tussen de middag. Verder ben ik tot ik moest werken, bezig geweest op mijn laptop. Ik heb mailtjes verstuurd, blogposts gemaakt en nog wat op facebook etc. gezeten. Om 17:00 moest ik werken. Gelukkig moest ik deze avond achter de kassa, want morgen gaan ze een balans maken dus er werkten meer mensen en alles moest helemaal netjes worden gemaakt. Na werk was ik om ongeveer 20:30 thuis en toen heb ik nog gegeten.

Dinsdag: Vandaag was eigenlijk een best saaie dag. Ik werd wakker om ongeveer 7 uur en daarna om half 10. Toen ben ik even bezig geweest met mijn blog en heb ik een beetje rondgehangen op bed. Daarna ben ik naar beneden gegaan en heb ik even met m’n moeder gekletst en daarna moest ik naar werk, waar ik om 13:00 moest beginnen. Ik zat vandaag weer achter kassa 1 dus dat was prima te doen. In mijn pauze heb ik nog even een pecan broodje gegeten en wat sinaasappelsap gedronken en uiteindelijk was ik om 17:00 vrij. Toen ik thuis kwam ging ik me even omkleden en daarna konden we al snel eten. Na het eten heb ik de afwas gedaan en een tijdje tv gekeken terwijl ik een beetje op mijn mobiel zat te kijken. Daarna ben ik nog weer even bezig geweest met zoeken naar een appartement en afspraken maken voor morgen, want morgen gaan Remko en ik naar Groningen om een aantal appartementen en een studio te bekijken. Daarna heb ik nog even een spel gedaan op de laptop en verder niet echt zo veel meer.

Woensdag: Omdat Remko en ik vandaag bezichtigingen hadden bij verschillende huizen in Groningen gingen we een dagje naar Groningen met de bus. De bus vertrok om 09:32 vanaf Emmen station, Remko had van tevoren nog broodjes gekocht en dus hadden we nog even wat gegeten terwijl we in de bus zaten. We kwamen eerder in Groningen aan dan verwacht. We waren er al om 10:22 en de bezichtiging was pas om 11:00, maar we liepen alvast in de richting van waar onze bezichtiging was. Als eerst gingen we kijken bij 2 appartementen en 15 studio’s in het zelfde gebouw. Omdat ze daar nog volop aan het bouwen waren moesten we een helm op. Het viel ons direct op dat de kamers die we konden bekijken echt enorm klein waren. Bij sommige kamers zat ook een paal in het midden en de indeling was vaak echt slecht, heel jammer. Daarnaast vonden we  ze van tevoren al vrij duur. De 2 appartementen waren wel okay, maar we waren niet enorm enthousiast. Om half 12 waren we al weer klaar dus gingen we even langs de Ikea om wat inspiratie op te doen voor de inrichting en hebben we daar nog even een broodje hotdog, een paar Zweedse balletjes en wat drinken gehad. Daarna gingen we terug naar het centrum. Ik moest voor m’n moeder een paar soorten thee halen bij Simon Levelt. Daarna hebben we een tijdje op de trap voor de Albert Heijn gezeten op de vismarkt om even onze broodjes op te eten. En ze waren al druk bezig om alles klaar te zetten voor het muziekfeest op het plein dat daar ‘s avonds was.

Ook zijn we nog eventjes door de Mediamarkt, de primark een aantal boekenwinkels en nog wat andere winkels gelopen. Daarna hebben we een tijdje gekeken bij het muziekfeest op het plein want tegen een uur of 17:00 / 18:00 waren en af en toe al mensen aan het optreden om even een soort soundcheck te doen. Het begon volgens mij pas om 20:15. Wij hebben eerst nog wat gegeten bij de Burgerking, Ik nam de Angriest Whopper. Dat was een rode hamburger waar chilisaus op zat en de burger zelf was ook vrij pittig en er zaten Jalapeño pepers op.Snapchat-3535855462529620001

Na dat we gegeten hadden keken we nog een tijdje bij het muziekfeest op het plein en daarna liepen we naar de studio die we konden bekijken. Daarna gingen we weer met de bus naar huis, want inmiddels was het al wel vrij laat.

Donderdag: Vanmorgen moest ik alweer op tijd opstaan, omdat ik om 8:00 Rijles had. Dit was de eerste keer rijles na mijn Tussentijdse toets, Dus reden we de zelfde route als toen om te kijken waar het minder goed ging en hoe het anders had gemoeten.Ik had tot 9:30 rijles, maar we moesten een meisje ophalen uit Parc Sandur. Dat is de hele andere kant van Emmen als waar ik woon. Dus toen we haar hadden opgehaald ging ik achterin zitten en reed zij me naar huis. Toen ik thuis was heb ik eerst nog een beetje achter mijn laptop gezeten en daarna heb ik even wat gegeten. Om 14:15 moest ik bij de ortho zijn en ik was iets te laat weg gegaan maar gelukkig was ik nog net op tijd. Verder heb ik niet echt veel gedaan.

Vrijdag: Ik werd bijna voor het eerst deze vakantie een keer niet vroeg wakker als het niet moest, want ik werd pas om 9:30 wakker. Daarna heb ik nog een tijdje in bed gelegen en moest ik nog snel even wat veranderen aan het artikel dat vandaag online kwam. Verder heb ik alweer gekeken naar hoe ik dat moet regelen met een eigen domein en eigen hosting, maar het is me nog niet echt helemaal duidelijk. Vandaag had ik echt moeite met eten, het voelt net of al m’n tanden enorm los zitten en dat zitten ze waarschijnlijk ook wel een beetje. Dat komt doordat ze mijn kiezen weer naar elkaar toe trekken, omdat er voor m’n beugel in totaal 4 kiezen uit moesten. Om 15:00 moest ik weer werken en ik zat weer het grootste gedeelte van de tijd achter de kassa. Alleen ging deze keer de tijd zo langzaam, het voelde wel of ik er een hele dag had gezeten, terwijl het maar 3 uurtjes waren. Toen ik om 18:15 thuis kwam konden we direct eten, daarna heb ik de afwas gedaan, ben ik nog even met mijn blog bezig geweest en heb ik een avondje op de bank gehangen met m’n ouders. We keken een aflevering van geer en goor zoeken een hobby. Daarna was het al weer een uur of 12 en besloot ik maar om alvast m’n kamer op te zoeken.

Zaterdag: Om 8 uur stond ik op, omdat ik deze keer op zaterdag ochtend naar mijn vader ging. Toen ik daar was ging ik even met mijn blog bezig achter m’n laptop. ‘s middags aten we soep en toen verbrandde ik mijn tong 😦 Daarna gingen m’n broertje en vader vissen, ze waren de hele middag weg. Ik ging nog even in bad en ze kwamen pas weer tegen een uur of 5. Toen was Remko er ook al een tijdje. We hadden afgesproken dat we bij Remko zouden eten dus daar gingen we heen Remko fietste en ik ging achterop. We gingen eerst nog even naar de winkel om wat lekkers te halen voor ‘s avonds. Toen we bij Remko waren was het eten al direct klaar. Na het eten gingen we nog eventjes naar Remko’s oma en daar hebben we uiteindelijk best een tijdje gezeten. Toen we weer bij Remko’s huis waren hebben we nog even achter de playstation gezeten. We deden een spel met het broertje van Remko. En daarna was het al weer best laat en bracht Remko me naar huis met de auto.

Zondag: Zoals elke zondag gingen we naar de oma van Remko. Dat is altijd heel gezellig. Meestal zitten we daar, we drinken wat en we zitten gezellig met z’n allen over van alles te praten. Rond een uur of 13:00/13:30 gingen we naar Remko’s huis, omdat er eens per jaar een hele optocht langs komt met allemaal vrachtwagens en we anders niet meer bij hem thuis konden komen. Die optocht duurt namelijk best wel lang en de hele weg wordt afgezet. Toen we uiteindelijk bij Remko thuis waren hebben we even wat gegeten en daarna zijn we even gaan kijken bij die vrachtwagens die er al aan kwamen.

Truckrun

Er stond aan beide kanten van de rotonde ook een grote file met allemaal mensen die niet wisten wat er allemaal gebeurde. We zijn daar niet te lang gebleven, omdat je bijna doof werd van al het getoeter. Later op de middag hebben we nog even gegamed en ‘s avonds bracht Remko me naar huis, want hij moest nog leren voor een tentamen.

Dit was mijn week ongeveer, ik heb niet zoveel foto’s in deze ”this was my week”, want heel veel foto’s waren opeens weg. Ik denk dat dat komt door de update van whatsapp

Hebben jullie deze week nog wat speciaals gedaan?

X Annegreet

