IK BEN GESLAAGD!

Yes, jullie lezen het goed. Ik ben geslaagd WOEHOEEEE, geen middelbare school meer voor mij. Na 6 jaar waar van 4 Β jaar vwo gedaan te hebben en 2 jaar havo vind ik het nu echt wel genoeg geweest. Ik was al een tijdje klaar met school, maar nu ben ik gelukkig geslaagd!

Vanmorgen konden we tussen 11 en 12 gebeld worden, iedereen werd gebeld. Of je geslaagd was of niet. Ik vond het wel fijn dat het zo vroeg was, want dan hoef je niet de hele dag in spanning te wachten. Ik werd om 11:30 al gebeld door mijn mentor

Bij ons op school is het zo dat wanneer je gezakt bent je direct naar school moet komen. Ik weet niet precies waarom, maar gelukkig hoef ik dat ook niet te weten. Als je geslaagd bent moet je tegen 16:00 op school zijn om je rapport op te halen. De diploma uitreiking is pas op 12 juli. Dan ben je ook echt officieel van school af en heb je echt vakantie.

Voor nu ga ik lekker taart eten en feest vieren πŸ™‚

Geslaagd.gif

 

X Annegreet ❀

