Summer Outfitspiration

Het is weer zomer! De jurkjes, rokjes en korte broeken kunnen weer uit de kast worden getrokken. Tenminste, als het mooi weer is. Maar wat moet je dan aan? In deze post heb ik een aantal outfits uitgezocht die perfect zijn voor de zomer.

Ik hou echt van lekker warm weer en daar horen natuurlijk ook leuke outfits bij! Eind juli komt er daarom nog een shoplog online op mijn blog met de dingen die ik afgelopen maand heb gekocht qua kleding. En binnenkort komt er ook een zomer lookbook met mijn eigen outfits online.

In de zomer vind ik het altijd heel fijn om een korte broek met een hemdje en slippers/ballerina’s te dragen als het warm genoeg is.

Als het iets kouder is draag ik vaak een jurkje of een rokje met t-shirt en panty’s er onder en mijn nieuwe bordeaux rode all stars.

Welke outfit vinden jullie het mooist?

X Annegreet

