My favorite… Quotes #1

Soms heb je van die dagen dat je echt geen inspiratie hebt. Zoals ik de afgelopen paar dagen. Het is niet dat ik niet weet waar over ik moet bloggen, maar soms is het gewoon een struggle om de goede woorden op te schrijven. Daarom ging ik op zoek naar een aantal mooie quotes en die wil ik graag met jullie delen.

Ik hou echt van quotes, als ik niks te doen heb zit ik daar door soms uren op tumblr. Veel quotes geven je nieuwe inzichten en laten je over bepaalde dingen nadenken op een manier hoe je er nog nooit over nagedacht hebt. Sommige geven juist weer steun als je in een moeilijke periode zit of Β moedigen je aan om actie te ondernemen. Ik heb hier een aantal van mijn favoriete quotes op een rijtje gezet.

quote 14

 

quote 2

quote 3

quote 4

quote 5

quote 6

quote 7

quote 8

quote 9

quote 10

quote 11

quote 12

quote 13

quote 1

Wat is/zijn jouw favoriete quote(s)?

X Annegreet

