15x date ideas

Over een paar dagen (op 2 juli) heb ik 2 jaar met mijn vriend, maar wat moet je nou doen op zo’n dag? Het is natuurlijk wel leuk om iets te doen, Maar je hoeft het natuurlijk niet per se groot te vieren. Daarom heb ik een aantal leuke ideetjes verzamelt.

  • Ga naar een festival (als er een leuk festival is) Festival Bucketlist ♥
  • Ga naar een pretpark. Efteling, Walibi etc. is altijd leuk. En als je het wat groter aan wil pakken Disneyland of Moviepark Germany. Dat schijnt ook heel leuk te zijn.

pretpark

  • Ga uit eten (dat kan overal zijn, het ligt er maar net aan waar je van houdt)
  • Ga een weekendje weg (ik heb gehoord dat sprs.me heel leuk is, maar je kunt natuurlijk ook een weekendje weg in Nederland)
  • Ga samen picknicken Picknicken.png
  • Ga naar de bioscoop
  • Ga een dagje naar het strand
  • Ga naar een leuk zwembad
  • Ga samen uitgebreid koken.
  • Maak een ballonvaart

Ballonvaart

  • Ga kanoën
  • Ga samen klimmen in een klimhal
  • Ga naar een concert
  • Ga met de trein een dagje naar een stad waar je nog nooit geweest bent.
  • Ga samen paardrijden.

Paardrijden

Heel veel ideeën dus. Zelf gaan wij dit jaar niet echt een dag uit verder, want zaterdag hebben wij eerst verjaardag van mijn vader en ‘s avonds een feestje van een vriend van ons, want gaat daarna een half jaar weg op een boot voor zijn opleiding. ‘s middags gaan we denk ik gewoon even winkelen en ergens eten en daarna naar het feestje.

Hebben jullie nog meer ideeën? Let me know

X Annegreet

