The Boyfriend #Tag

Remko en ik zijn vandaag 2 jaar samen en daarom leek het me wel leuk om hem de Boyfriend Tag in te laten vullen, want hoeveel weet hij nou eigenlijk over mij? Tijd om dat even te testen.

Remko en ik

1. Ze zit voor de TV, waar kijkt ze naar?

Euh, programma’s als: Expeditie Robinson, Wie is de Mol en ook naar talentenjachten. 

Trueeee

2. Jullie gaan uiteten, welke dressing zit er over haar salade?

Wat een belachelijke vraag. De dressing die er standaard bij hoort? Ik ben geen salade persoon en zou niet weten wat voor dressing zij op haar salade wil.

Ik heb eigenlijk ook geen idee, maar honing mosterd vindt ik wel lekker.

3. Wat lust ze absoluut niet?

Kaas. Dit is heel erg ik heb haar al heel vaak kaas proberen te laten eten maar dat gaat dus echt niet. In de pizzeria kijken ze mij standaard raar aan als ik één pizza zonder kaas bestel en één met.

HAHAH, dit is zo waar oeps…

4. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken? (met alcohol & zonder alcohol)

Zonder alcohol: 7 up of Sinas. Met alcohol: Likeur 43, Witte wijn en Rose.

Ook helemaal waar, soms bestel ik ook Ice Tea.

5. Welke schoenmaat heeft ze?

38. Bij All Stars 37.

38 klopt, en 37 bij all stars ook, maar dat heeft ie stiekem aan me gevraagd.

6. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?

Zeepjes, Canvas tasjes ( Dit is echt idioot, loopt ze met mij door de winkel met een canvas tas bij zich wil ze een andere kopen. WTF!! ), Schoenen. 

Haha ik moest echt lachen om het antwoord van de canvas tasjes, want dat is wel gewoon echt zo, schoenen is logisch want hé ik ben een vrouw duhh. En zeepjes das opzich wel een leuk idee.

7. Wat is haar favoriete broodje?

Broodje kaas:p. Nee, een Pecan broodje.

Yesss, Maple pecan for the winner 🙂

8. Wat zou ze elke dag eten als het kon?

Chips. Lasagne vindt ze ook echt lekker dat zou ze elke dag eten als ze kon.

Dit klopt wel, niet heel gezond maar who cares.

9. Wat is haar favoriete ontbijt?

Geen, van ontbijten houdt ze niet. 

Klopt, meestal eet ik m’n middag eten als ontbijt en middag eten tegelijk.

10. Wat is haar favoriete muziek?

Imagine dragons, skillet en Bastille.

Wow, echt precies mij top 3, maar ik luister naar nog wel meer bands.

11. Wat is haar favoriete sport team?

Ajax, omdat ik voor Ajax ben. Ze houdt niet van sport kijken en uitvoeren.

Ja, als ik moest kiezen dan toch maar Ajax idd en van het uitvoeren, dat valt best wel mee.

12. Welke kleur ogen heeft ze?

Beetje groen. Ik heb gespiekt :p

En na het spieken wist ie het nog steeds niet hahaha.

13. Wie is haar beste vriend?

Dat ben ik. 

Dat klopt wel eigenlijk 😀

14. Wat is iets dat jij doet, maar zij niet wil?

Nagelbijten, sport kijken (voetbal), spelletjes op mijn mobiel spelen. Dat was het wel denk ik.

Nagelbijten echt vooral, en Remko doet zo’n spel, Tribal Wars en dat is echt enorm irritant.

15. Waar komt ze oorspronkelijk vandaan?

Uit de gemeente Vlagtwedde, ik heb weer gespiekt. Ik denk Ter Apel maar ik zou het echt niet zeker weten.

Ter Apel klopt wel ja 🙂

16. Als je een verjaardagstaart voor haar zou maken, welke smaak zou hij hebben?

Chocolade of het wordt een vlaai. Waarschijnlijk  zou ik gewoon nooit een taart voor haar maken. 

Appeltaart of kwark vindt ik zelf gemaakt het lekkerste.

17. Welke sport(en) heeft ze gedaan?

Karate en Gym.

Klopt.

18. Waar kan ze uren mee bezig zijn?

Bloggen en op bed liggen.

Dit klopt ook haha, vooral op bed liggen ._.

19. Wat is een uniek talent van haar?

Ze is creatief en ze kan heel sarcastisch zijn en gemeen naar andere mensen. Ik weet niet of dat laatste een echt talent is.

Ik wou eerst zeggen lief, maar toen ik het stukje daarna las… Ik ben gewoon eerlijk :p

20. Waar was de eerste date?

In het zwembad.

True, nouja date…

21. Wat hebben jullie gedaan tijdens de date?

Zwemmen.

22. Wist je dat zij de ware was?

Nou, niet helemaal. Jawel, eigenlijk wel. 

XD

23. Wat was je eerste indruk van haar?

Leuk meisje, die ga ik versieren 😉

HAHA, Remko was eerder echt een versierder.

24. Wanneer heb je haar familie ontmoet?

Op de verjaardag van haar en haar moeder. Ongeveer 2 en halve maand na dat we wat hadden. 

Yep

25. Wie draagt de broek in de relatie?

Ik.

Denkt ie hahaha wat een grap.

 

Ik geef de TAG door aan iedereen die een vriend heeft.

X Annegreet

