Wij hebben een puppy 🐶

Toen ik gister avond thuis kwam legde ik mijn tas in de gang en hing mijn jas aan de kapstok. Daarna liep ik door naar de keuken waar ik mn kat oppakte en door liep naar de kamer. Daar zaten mijn ouders en ze deden nog al raar tegen mij…

Annegreet? Loop eens naar achteren, draai je eens om en zet toby (onze kat) neer?

Uhh okay, dus ik zette toby weer in de keuken en liep vervolgens weer naar de kamer. Toen vroeg ik: Waarom moest ik toby… aaah wat lief. M’n ouders hadden het er al een tijd over om een hondje te nemen. Maar ik dacht dat het nog wel even zou duren. Maar vanaf nu hebben we dus ook een hondje!

image

Het ging zo: mijn oma had ergens een hondje gevonden want ze wilde naast haar 4 katten er nog een hondje bij en opa vond dat wel goed. (Mijn opa en oma hadden eerst altijd echt 8 katten). Ze zouden dus gisteren eindelijk het hondje gaan ophalen en daar moesten ze ook nog iets meer dan 2 uur voor rijden. Ze hadden daar dus nog meer pups en aangezien m’n moeder ook een hondje wou gingen mijn ouders ook mee. Daar aangekomen was er 1 hondje dat de hele tijd bij mijn moeder bleef zitten, dus namen ze hem uiteindelijk mee. Ons hondje (hij heet puk) is dus een broertje van mijn oma’s hondje (die buddy heet).

Vandaag ga ik nog even met mama en puk op stap om nog even wat honden spulletjes te kopen en even wat boodschappen doen. In de interatuin mag hij gelukkig mee de winkel in, maar in de supermarkt natuurlijk niet. Dan blijf ik even bij hem in de auto zitten met een deur of een raam open voor wat frisse lucht.

image

Wat voor huisdieren hebben jullie?

X Annegreet

