This was my week #4

Oh nee, ik had er nog zo aan gedacht en toch was ik het bijna vergeten… De nieuwe This was my week. Deze week stond vooral in het teken van een puppy, werk, verhuizen en rijles. Weten wat ik precies gedaan heb deze week? Lees dan gauw verder.

04/07/2016 – 10/07/2016

Zondag avond toen ik thuis kwam van Remko hadden m’n ouders opeens een verrassing, dat was dat we een hondje hadden. Lees daarvoor  Wij hebben een puppy 🐶

Maandag: Omdat we de puppy pas 1 dag hadden moest ik dus even met mijn moeder mee van alles doen, want de eerste dag kun je je puppy natuurlijk niet echt alleen laten. Dus stond ik om 8 uur op. We hebben eerst mijn zusje naar school gebracht ze had vandaag schoolreisje (ze zit in groep 1 ). Daarna hebben we taart gekocht voor bij m’n vader op kantoor en dat gebracht (hij was 2 juli jarig). Daarna heeft mijn moeder boodschappen gedaan terwijl wij wachtten in de auto. Vervolgens zijn we naar de Intratuin geweest om wat spulletjes te kopen voor de hond en daarna gingen we weer naar huis.

wp-1467618897066.jpeg

‘s middags ging ik mijn tafel verven, ten minste een poging tot. Maar het ging echt enorm slecht dus vrijdag gaan Remko en ik daar samen nog even mee bezig. De rest van de middag heb ik gezocht naar wat kamers op internet etc. En om 5 uur moest ik weer werken. Daarna was het al wel weer vrij laat, ik heb nog even gegeten en dat was het dan wel weer.

Dinsdag: Vandaag was echt een enorm rare dag. Ik moest van 13:00/17:00 werken, maar ik werd opeens wakker gebeld. Annegreet? waar ben je? Thuis antwoordde ik. Uiteindelijk bleek het dus dat het al 13:00 geweest was en ik dus te laat was op werk. WTF. Mijn leidinggevende zei toen gelukkig: Je mag ook wel om 15:00 beginnen als je door gaat tot sluit, dus daar heb ik toen maar gauw ja op gezegd. Toen ik verder opstond was ik ook enorm duizelig enzo. Daarna heb ik gauw wat gegeten en gedronken en daarna was het eigenlijk al bijna tijd om richting werk te gaan. Toen ik vrij was van werk had ik gegeten en daarna een hele tijd gespeeld met puk.Snapchat-3539577980840463660

Woensdag: Ik had echt vet slecht geslapen vannacht. Ik was bang om me te verslapen voor rijles wat ik om 13:00 heb, ja I know echt super vaag. Gisteren kregen we ook te horen dat we vandaag een paar huizen kunnen bezichtigen, dus daar waren we wel heel blij mee! Remko ging deze keer weer alleen naar Groningen, omdat mijn rijles eigenlijk niet geruild kon worden. Terwijl ik rijles had ging Remko dus met de bus naar Groningen. Mijn rijles ging eigenlijk best wel slecht op sommige momenten. Ik was er niet echt bij met m’n hoofd, wss door dinsdag ochtend en omdat ik echt slecht geslapen had daar door. Maar goed… Op de terug weg naar mijn huis hadden Lisanne (mijn rijinstructrice) en ik het over hondjes. En wat bleek, haar man en zij wilden ook zo’n soort hondje die wij hebben. Dus vroeg ze of ze hem even mocht zien. Toen ik dus thuis kwam zag ik niemand thuis en onze hond ook niet. Mama had hem meegenomen naar school omdat ze niet wist hoe laat ik thuis was. Dus hadden we afgesproken dat ze vrijdag wel even kon kijken, want dan heb ik ook rijles.Later belde ik Remko om te vragen hoe het was gegaan, hij zei: Als we het appartement willen dan moeten we dat vanavond even laten weten en dan mogen we hem. Dus uiteindelijk hebben we besloten om hem te nemen en dus hebben we eindelijk een huis in Groningen! Ik ga binnenkort verhuizen! 

appartement 1

Donderdag: Toen ik wakker werd ging ik even kijken naar de boeken die in nodig heb voor volgend jaar en als verwacht was dat best wel duur dus besloot ik even rond te kijken of er nog mensen boeken verkopen. Hier had ik per ongeluk alles geselecteerd (dus ook een paar dubbele), maar ik schrok wel even…IMG-20160706-WA0012 Ik heb ook nog een hele tijd met puk gespeeld en daarna moest ik naar de ortho. Toen ik klaar was bij de ortho ging ik even naar de Jumbo en daar heb ik even de Cosmopolitan en Elle gekocht. Toen ik thuis was heb ik een hele tijd op bed gelegen en dat een beetje doorgebladerd. We moesten voor het huren van het appartement ook nog allerlei gegevens opsturen naar de vrouw die het verhuurd, dus dat heb ik ook direct maar even gedaan. Maandag stuurt ze ons contract op via mail, dan moeten we het even doornemen en waarschijnlijk kunnen we dan ergens die week langskomen om het contract te tekenen 🙂

Vrijdag: Vanmorgen moest ik eerst even op puk passen, omdat mijn vader aan het werk is en m’n moeder moest even mijn zusje naar school brengen etc. Ik heb daarna een hele tijd achter mijn laptop gezeten en bezig geweest met mijn blog. Ik twijfel er over om een nieuwe blog naam te nemen, maar ik weet nog niet zeker wat ik precies wil. Vanmiddag had ik weer rijles en deze keer ging het wel chill, op een paar dingetjes na dan maar hey, ik ben geen ervaren bestuurder ofzo… Na het rijlessen kwam lisanne (mijn rijinstructrice) nog even bij ons thuis om te kijken bij ons hondje, dat was ook wel eventjes gezellig. Een uur of 2 later kwam Remko. We hadden ons voorgenomen om de tafel verder te verven, maar het regende de hele tijd. Dus hebben we maar een tijdje met puk gespeeld en daarna heb ik lasagne gemaakt en hebben we tv gekeken met mijn ouders.Toen Remko weer naar huis ging (hij gaat op vrijdag meestal met de bus, omdat hij direct uit school komt) miste hij de bus, er waren nog een paar haltes waar hij nog heen kon, maar onderweg kwam hij iemand tegen die vroeg waar hij heen moest. Die heeft hem uiteindelijk naar het station gebracht.

Zaterdag: Vanmorgen schrok ik opeens wakker, mijn mobiel was uit en ik had nog geen wekker gezet. Ik startte snel mijn laptop op om te zien hoe laat het was, want ik moest om 10 uur werken. Gelukkig was het 8:05 en dat betekende dat ik nog wel even door kon slapen 😉 Om 10:00 moest ik dus werken. Ik heb het grootste deel van de dag achter de kassa of pin kassa gezeten, afgewisseld met helpen met de diepvries en de koeling netjes maken. Uiteindelijk was ik tegen 17:00 vrij en ging ik naar huis. Daarna gingen we eten en keken we nog eventjes tv terwijl ik bezig was met mijn blog.

Zondag: De zondag is niet zo interessant. Zoals elke week ga ik naar Remko, daarna naar zijn oma en dan weer naar hem thuis. Vandaag gaan we misschien ook nog zwemmen in de Beetse (een zandafgraving) maar dat ligt een beetje aan het weer. Ik heb zo het gevoel dat het daar misschien iets te koud voor is. Maar als we er heen gaan ga ik proberen onder water te filmen.

Hoe was jullie week?

X Annegreet

