* Update *

De laatste tijd heb ik het een beetje druk, ondanks ik vakantie heb… Hoe en wat zal ik jullie vertellen. 

update

Zoals jullie misschien al hebben gelezen hebben Remko en ik eindelijk een appartement in Groningen. Daar moeten we een hoop voor regelen. Verzekeringen, spullen kopen en over iets minder dan een maand natuurlijk verhuizen en alles inrichten. Ik ben er dus best wel veel mee bezig en het neemt ook veel tijd in beslag.

Daarnaast had ik afgelopen dinsdag mijn diploma uitreiking, eindelijk… En daar voor moest ik de hele avond naar school.

Ik moest deze week ook Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag werken. En ik ben er een beetje flauw van hoe het er bij de Lidl aan toe gaat, zeker ten opzichte van de Jumbo (waar ik eerst 2 jaar heb gewerkt op de bakkerij).

Verder had ik deze week mijn laatste 2 rijlessen, woensdag (gisteren) en vandaag. Gelukkig ging het de afgelopen 3 lessen wel lekker. Die les er voor ging echt bagger, toen dacht ik echt oh my god, ik ga echt nooit mijn rijbewijs halen. Maar vooral door de laatste 2 lessen heb ik er wel een beetje vertrouwen in gekregen. Ik hou er ook wel rekening mee dat ik niet slaag maandag, maar ik hoop gewoon dat het in 1x lukt. Dat zou ook veel handiger zijn in verband met verhuizen etc.

Aankomende maandag (18 juli) heb ik dus mijn rij examen, van de ene kant ben ik echt best wel zenuwachtig, want ik moet het gewoon halen anders heb ik er denk ik echt geen vertrouwen meer in. Ze letten echt op elk klein ding. En ik ben nog geen ervaren bestuurder dus ja spannend. Van de andere kant denk ik ook ik ga gewoon mijn best doen en we zien wel. Niet teveel bij nadenken tot maandag.

Maandag komt er waarschijnlijk dus een artikel online over of ik mijn rijbewijs gehaald heb (of niet).

X Annegreet

