Shoplog Primark, H&M & Bristol (juni 2016)

Aangezien het zomer is en ik niet echt super veel zomer kleding heb zijn Remko en ik een tijdje geleden naar Groningen geweest. Om Bezichtigingen te doen bij huizen en om te shoppen natuurlijk. In deze shoplog laat ik jullie zien wat ik de afgelopen maand heb geshopt.

Bristol

Normaal ga ik echt haast nooit naar de bristol, behalve voor joggingbroeken. Die zijn bij de bristol echt het beste. Maar omdat ik al een tijdje een sportbroekje zocht oa voor het hardlopen. Besloot ik, na heel veel sport winkels in te zijn geweest hier maar even te kijken. En ja hoor geslaagd, eindelijk een sportbroekje die niet 10x te groot is en die geen binnenbroekje heeft.

Dit broekje was 15,99

Verder heb ik ook nog een paar dingetjes bij de H&M en Primark gekocht en dat komt nu.

H&M

Ik zocht al een tijdje naar een strak rokje en ik heb hem eindelijk gevonden bij de H&M, ik zag het en ik dacht ik moet hem meenemen maakt niet uit hoe duur, maar hij bleek 9,99 te zijn.

Het bordeaux rode shirt met zwarte mouwen vond ik heem mooi door de kleuren en deze was eerst 9,99 maar nu afgeprijsd naar 5 euro πŸ™‚

De Jumpsuit was ook 9,99 en ik had nog niet zo iets dus leek het me wel leuk om er 1 van te hebben.

PrimarkΒ 

Allereerst slippers, mijn slippers van vorig jaar zijn helemaal kapot. Deze vond ik ook heel mooi en ze waren maar 3 euro .

Primark slippers

Daarnaast zag ik ook een leuk zomers jurkje deze was 8 euro. De voorkant is gewoon een beetje standaard zwart maar de achterkant is heel mooi met een wit kant patroontje er op.

Toen ik deze pyjama zag was ik echt verliefd! I love love love ”The Lion King”. Waarschijnlijk hebben jullie deze al wel eerder op mijn blog voorbij zien komen but okay. Hij was trouwens 7 euro.

Primark pyjama

Het volgende is dit hemdje. Ik weet niet precies meer hoe duur deze was… Maar ik vond hem super mooi πŸ™‚

Primark hemdje

Als laatste zag ik bij de kassa nog wat kleinere haar donuts dan die ik heb dus dat wilde ik wel een keer proberen. Ik ga denk ik binnenkort even verschillende haarstijlen maken met deze haar donuts. Ze waren 1 euro.haardonuts primark

Ik heb het gevoel dat ik wat vergeten ben, maar dat komt de andere keer dan wel weer.

Gebruiken jullie wel eens haar donuts?

X Annegreet

