What’s in my makeup bag?!

Het leek me leuk om jullie te laten zien wat er allemaal in mijn makeup tasje zit, omdat ik er achter kwam dat er eigenlijk best veel in zat. Ik ben echt super slecht met makeup en ik draag meestal alleen mascara, soms lipstick en heel af en toe wat oogschaduw, maar verder eigenlijk niet. Dat wil niet zeggen dat ik geen makeup heb though. Dus laten we beginnen.

Ik laat jullie per categorie zien wat ik heb, welk merk het is en als ik de prijs kan vinden zet ik dat er ook bij.

makeup tasje

Dit is mijn makeup tasje, Ik heb hem gekocht bij de Primark in Londen. Ik weet niet meer precies hoe duur hij was, ik geloof ongeveer 4 pond.

makeup rommel

Dit is alles wat er in zit, maar ik zal het even soort bij soort leggen.

makeup stash (2)

Mascara

mascara

  • Essence > all eyes on me  €1,99
  • Max & more mascara (deze is van de action, maar geen idee wat de prijs was)
  • Essence > maximum definition €2,89
  • Ps Love mascara (van de primark) was volgens mij 2 pond
  • Op de laatste staat helemaal niks meer en ik heb ook geen idee XD

Makeup kwasten

makeup kwasten

De eerste 5 zaten in een setje, ik heb deze echt al eeuwen. Geen idee waar het weg komt.

De volgende kwasten zijn allemaal van essence

  • Powder brush €2,99
  • Makeup brush €2,99
  • Eye blender €???
  • Blush brush €???
  • Eyeshadow brush €1,39
  • Smokey eyes brush €1,39
  • Concealer brush €1,59
  • Lip brush € 1,39
  • Eyeliner brush €1,59

Blush

blush

Ik heb maar  één blush en dat is die van MUA in de kleur Bubble gum. Ik heb hem gekocht bij de Super drug in Londen en hij was 1 pond.

Haar elastiekjes

haar elastiekjes

Deze komen van de Primark, er zitten 50 in 1 verpakking en het kost volgens mij €1,50

Nagellak

Dit zat toevallig in mijn makeup tasje, mijn andere kleurtjes liggen ergens anders, dit zijn degene die ik het meest gebruik.

  • Essence > Thermo nail polish (deze veranderd van kleur bij warm en koud) ongeveer€3,00
  • Hema > Top Coat matt €2,75
  • Ps … > strong nails (van de primark) ongeveer €2,00
  • Kruidvat > Nail hardener extra strong €2,99

Eyeliner

eye

De eerste heb ik een keer met kerst gekocht om glitter op je wimpers of eyeliner te krijgen

  • Hema> Glitter eyeliner +mascara €3,75
  • Max & more oogpotlood + eyeliner (action) €1,99
  • Essence > Liquid eyeliner (kan de prijs niet vinden)

Tools

toold.jpg

  • Pincet (action) €1,00 of minder
  • Nagel knippertje (geen idee)
  • Nagelvijl (action) (geen idee)
  • Wimperkruller (geen idee)
  • Rexona deodorant

Oogschaduw

eyeshadow

De bovenste is van makeup Revolution  London redemtion palette iconic 2  deze was 4 pond en heb ik ook in de Superdrug in Londen gekocht. Dit is een dupe van het Naked 2 Palette.

De onderste is van de Action (prijs geen idee)

Concealer

concealer

  • Essence > All about matt! high covering concealer in de kleur 10 matt beige €1,99
  • Makeup academy > undress your skin, radiant under eye concealer in de kleur luminous. Deze heb ik in Londen gekocht en hij was 3 pond

Foundation

foundation

  • Essence > All about matt! oil free makeup in de kleur  10 matt beige €3,95
  • Essence > stay all day long lasting makeup in de kleur 20 soft nude €3,89

Lipstick

lipstick

  • Lipsmacker in de smaak/kleur  Coca cola & Coca cola cherry (prijs en winkel geen idee)
  • Kylie jenner > lippotlood + matte liquid lipstick  (alieexpress)
  • Essence > Lipstick in de kleur 03 Dare to wear €2,39
  • Essence> Lipstick in de kleur 06 Barely there €2,39
  • Hema > moisturing lipstick in de kleur 07 €3,00
  • MUA> Matte lipstick in de kleur Pouty Pink deze komt ook uit Londen en was 3 pond

Eyebrow stuff

Eyebrow stuff

  • NYC > browser Brush-on Brow kit in de kleur 876 Brunette
  • Catrice > Wenkbrauw potlood (kleur en prijs geen idee)
  • Hema> Eyebrow gel bruin €3,75

Poeder

poeder

Essence > All about matt fixing compact powder €2,99

Overig

overig

  • Beautyblender (Primark)
  • Mini Haar donut (Primark)
  • Nivea maskertje

 

Dit was alles wat in mijn makeup tasje zat. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien/lezen.

X Annegreet

 

