The Ice Cream #Tag

Het is zomer de perfecte tijd om ijsjes te eten. Ik kwam deze tag tegen op internet en het leek me heel leuk om hem ook in te vullen. Met warm weer hou ik ook heel erg van ijsjes, vooral van de Toscana daarom vandaagย ”The Ice Cream tag” ๐Ÿ™‚

Wat is je favoriete ijsje?

Liuk, ik koos deze altijd als ze er waren wanneer we gingen zwemmen. Daarna waren ze een tijdje weg. En toen doken ze opeens op in de supermarkt. Je kunt me in de zomer echt niet blijer maken dan met een doos liuk ijsjes!

liuk

Wat is je favoriete topping op softijs?

Ik hou echt totaal niet van soft ijs, vaak wordt ik er zelfs heel misselijk van. Ik heb natuurlijk wel vaak genoeg softijs gehad, dan vindt ik caramel er over nog het meest lekker.

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?

Softijs.ijs 1

Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurtijs of waterijs?

Nou, softijs dus helemaal niet. Ik eet het grootste gedeelte van de tijd waterijs, het liefst van die ijsjes in plastic of van die schuif ijsjes. Het liefst al het water ijs wat geen stokje heeft. Ik hou ook wel van yoghurt ijs ย in allemaal verschillende smaken en dan vooral als je er stukjes fruit op kan doen, of aardbeien saus.

ijs 5

Hoe ziet je droomijsje eruit? Waar zou die uit bestaan?

Mijn droomijsje zou bestaan uit schepijs in heel veel verschillende fruitsmaken in de vorm van een taart en dan met heel veel stukjes fruit er op!

ijs 4

Hoeveel ijsjes eet je ongeveer in de zomer?

Best wel veel. Sowieso meerdere per week. Dat kan een simpel ijsje thuis zijn of een lekker bakje met ijs van de toscana.

ijs 2

Welke drie smaken ijs neem jij op een horentje?ย 

Citroen, Limoen basilicum en Aardbei

 

Wat is jullie favoriete ijsje?

X Annegreet

