Bloglovin’

Omdat ik over een tijdje ga overstappen op een eigen domein kun je me nu volgen op bloglovin’ (link in het artikel)

image

Een tijd geleden heb ik een account aangemaakt op Bloglovin’ eerst wist ik niet zo goed hoe het werkte, maar na alles even uitgezocht te hebben weet ik al een stuk beter hoe het allemaal werkt. Ik vind bloglovin’ echt de ideale manier om blogs te volgen, omdat je gewoon alle nieuwe blogposts van mensen die je volgt op je begin pagina krijgt te zien! Super makkelijk, daar naast is het ook heel handig voor wanneer je een eigen domein hebt, want dan kunnen mensen niet meer abboneren via WordPress. En aangezien ik binnenkort (ergens dit jaar) van plan ben om een eigen domein te kopen wil ik jullie vragen om te abboneren op mijn blog via bloglovin’ en dit is de link: https://www.bloglovin.com/blogs/annegreat-in-paradise-14813887

Ik volg iedereen terug, zodat ik ook meer blogposts kan lezen.

Heb jij ook bloglovin’? Zet je link dan in de reacties!

X Annegreet

