Review Agenda van Personal-planner.com #Backtoschool

De zomervakantie is in volle gang, maar het volgende schooljaar begint ook alweer over minder dan een maand. Ook al heb je nog helemaal geen zin in school, je moet toch goed voorbereid zijn op het volgende jaar. Zo moet je school spullen kopen, op HBO ook boeken en natuurlijk ook een agenda.

Ik heb mijn Agenda dit jaar besteld op www.personal-planner.com, omdat ik een agenda zocht waar je zelf heel veel aan kon customizen. Ik vind het leuk om een agenda te hebben met foto’s, een indeling van de pagina’s die ik fijn vind en natuurlijk veel ruimte om notitie’s etc te kunnen maken.

Op www.personal-planner.com kun je kiezen uit 4 verschillende agenda’s namelijk:

 

 

soorten agenda's

Als je je maat hebt gekozen (ik heb de agenda A5) kun je verder. Nu kun je een cover maken en een achterkant, of gewoon een patroon of ontwerp kiezen. Daarnaast kun je ook nog tekst op de voorkant zetten, bijvoorbeeld je naam en het jaartal. Daarna vul je in in welke maand je planner moet beginnen en welke kleur de kleur van het elastiek dat er om heen zit moet worden.

design planner.png

Als je dat gedaan hebt doe je de binnenkant, je kunt hier heel veel verschillende opties kiezen. (Dit is wat ik allemaal heb aangevinkt).

binnenkant planner

Dan kun je voor de onderste balk 3 modules kiezen

modules

Vervolgens kun je maximaal 58 pagina’s kiezen om er bij toe te voegen.

Zoals je kunt zien heb ik het volgende gekozen

  • 4 pagina’s overzicht 2016
  • 4 pagina’s overzicht 2017
  • 4 pagina’s address list
  • 18 pagina’s met lijntjes
  • 8 pagina’s met stipjes
  • 10 pagina’s met kleur platen
  • 10 pagina’s met maps

Als je daar mee klaar bent kun je nog een eerste pagina maken. Daar kun je bijvoorbeeld je naam, adres, mobiel nummer etc. neerzetten.

Dit is mijn planner:

personal planner 1

Ik vind het echt een geweldige agenda, het is echt precies zo geworden als ik gehoopt had. Ik kan niet wachten om het komend schooljaar te gaan gebruiken. Als  je meer wil weten kijk dan even op

www.personal-planner.com

of geef hun facebook pagina even een like zodat je op de hoogte bent van acties en kortingen.

https://www.facebook.com/personalplanner/

Ze hebben ook een Instagram waar ze foto’s posten van planners en andere producten.

https://www.instagram.com/personal_planner/

Gebruiken jullie een agenda? En wat voor agenda ga je voor volgend schooljaar kopen?

X Annegreet

