Sleutel gekregen van appartement :)

Gisteren was het dan zo ver, we kregen de sleutel van ons appartement. Hoe het allemaal ging vertel ik jullie in deze blogpost.

Ik werd om 8 uur wakker, een uur voordat mijn wekker ging. Vandaag gingen we naar Groningen en daar kregen Remko en ik de sleutel van ons appartement! Mijn bus ging om 9:45 en om 11 uur waren we in Groningen. We hadden om 12 uur afgesproken met onze verhuurder om daar te zijn. Toen we de sleutel hadden gekregen gingen we naar de Ikea om alvast wat spulletjes te halen. We hebben een eettafel, salon tafel en een pan gekocht, en in mijn rugzak had ik nog allemaal keuken spullen en andere handige dingetjes die we nodig hadden, want we wilden ‘s avonds eten koken in ons appartementje.

voor ons huis

Vanaf de ikea wilden we dus een bakfiets lenen om naar huis te fietsen met onze zware pakketjes, maar we moesten dan 3 uur wachten tot we die konden lenen… Dus besloten we maar het karretje te gebruiken waar we onze spullen al op hadden liggen, want om 3 uur zouden we bij iemand zijn in het centrum, waar we een bank van hadden gekocht. Ze woonde 4 verdiepingen hoog in een huis met smalle gangetjes… Dus de bank moest ook 4 verdiepingen (dus 8 trappen) weer naar beneden.

Toen dat eindelijk gelukt was, belden 2 vrienden van ons of ze ons huis mochten zien, omdat zij toevallig ook in Groningen waren vandaag. Dus hebben ze ons geholpen de bank en tafels mee te nemen naar ons huisje en het daar allemaal in elkaar te zetten.

hulp

Toen ze weer naar huis gingen gingen wij nog even naar de Ikea om wat kleine spulletjes mee te nemen zoals: een prullenbak, een kaarsje, een besteklade, een afdruiprek, vuilniszakken, stoffer en blik, kussentjes voor op de bank en een kleedje voor op de bank en een deurmat. Daarna liepen we langs de supermarkt om nog wat eten te halen, daarna heb ik gekookt en hebben we gegeten. Daarna hebben we nog even op de bank gezeten en zijn we met de bus terug naar huis gegaan.

appartement 1

 

