Checklist spullen die je nodig hebt als je op kamers gaat

Omdat ik over minder dan 2 weken ga verhuizen om op kamers te wonen in Groningen heb ik een lijst gemaakt met spullen die je nodig bent als je op kamers gaat. Ik ga dus in een appartement wonen samen met Remko, wij hebben een eigen keuken dus daar heb je dan ook meer spullen voor nodig dan wanneer je een gezamenlijke keuken hebt met huisgenootjes. En het zelfde geldt voor de badkamer/toilet, als je een gedeelde badkamer of toilet hebt ben je daar natuurlijk ook vaak minder dingen voor nodig.

uitzet

Ik heb per kamer een lijstje gemaakt wat er nodig is. Ik zet zelf elke keer kruisjes bij de dingen die ik heb gekocht zodat ik weet welke dingen ik nog moet kopen. Dus als je ook op kamers gaat kun je deze lijst kopiëren en plakken in word en dan heb je direct een complete lijst met spullen die je nodig bent. En wat je niet nodig bent kun je natuurlijk gewoon doorstrepen.

  Woonkamer  
  Eettafel  
  Stoelen  
  Bank  
  Salontafel  
  Tv  
  Lampen  
  Gordijnen  
  Klok  
  Tv kastje  
     
  Fotolijstjes  
  Schilderijen  
  Plantjes  
  krantenbak  

 

  Slaapkamer  
  Bed + Matras  
  Kledingkast  
  Deken  
  Kussens  
  Dekbedovertrek  
  Hoeslaken  
  Spiegel  
  Nachtkastjes  
  Lampen  
  Vloerkleed  
  Gordijnen  

 

  Keuken  
  Waterkoker  
  Magnetron/oven  
  Prullenbak  
  Theedoeken  
  Koelkast  
  Vriezer  
  Borden  
  Bakjes  
  Theeglazen  
  Drinkglazen  
  Mokken  
  Ovenschaal  
  Maatbeker  
  Beslagkom  
  Onderzetters  
  Frituurpan/airfryer  
  Keukenmachine  
  Pannen  
  Snijplank  
  Weegschaal  
  Rasp  
  Afwasmiddel  
  Afwasborstel  
  Afdruiprek  
  Vaatdoekjes  
  Handdoeken  
  Schoonmaakspullen  
  Aluminium folie  
  Vershoudfolie  
  Bestekbak  
  Bestek  
  Spatel  
  Pollepel  
  Messen  
  Flesopener  
  Garde  
  Aardappelschilmesje  
  Senseo  
  Fruitschaal  
  bewaar bakjes  

 

  Badkamer/toilet  
  Wasmand  
  Washandjes  
  Handdoeken  
  Spiegel  
  Kastje  
  Wasmachine  
  Lamp  
  Wc rol houder  
  Wc borstel  
  Handdoekjes  
  Luchtverfrisser  
  Tandenborstelhouder  
  Tandenborstels  
  tandpasta  

 

  Overig  
  Gieter  
  Stofzuiger  
  Bezem  
  Emmer  
  Stoffer en blik  
  Wasknijpers  
  Droogrek  
  EHBO doos  
  Dweil  
   

Ga jij ook op kamers? zo ja, waar? Let me know!

X Annegreet

