Unboxing Studieboeken International Communication #backtoschool

Als het nieuwe schooljaar weer begint heb je natuurlijk boeken nodig. Op de middelbare school krijg je boeken van school, die kun je vaak na de vakantie ophalen en op sommige scholen krijg je ze ook gewoon toegestuurd. Als je net als ik naar het HBO (of mbo) gaat moet je zelf boeken bestellen.

In de zomervakantie zijn de boekenlijsten met boeken die je nodig bent al vaak beschikbaar. Het is verstandig om de boeken op tijd te bestellen zodat ze niet te laat komen. Ik heb mijn boeken 29 juli besteld en ik kreeg ze op 2 augustus al binnen. Dat was dus vrij snel, maar er zijn ook mensen die echt 2 weken moeten wachten op hun boeken. Vooral aan het eind van de vakantie moeten mensen vaak lang wachten.

Ik ga jullie vandaag laten zien welke boeken ik allemaal heb besteld. Ik heb mijn boeken besteld bij stichting-bvd, Die werken samen met Hanzehogeschool Groningen. Zo weet ik zeker dat ik alle boeken heb die ik moet hebben.

De boeken kwamen in een doos met pakjes lucht aan de zijkanten. Daarnaast zat er een briefje bij in waar op staat welke boeken je allemaal besteld hebt en een bedankt voor je bestelling papiertje. Heel spannend allemaal (not)

In totaal heb ik 13 boeken besteld voor , en gelukkig zaten ze er ook allemaal in.

boeken

En dit zijn al mijn boeken.

 

Hebben jullie je boeken al besteld?

X Annegreet

