This was my week #5

Vandaag weer een nieuwe ”this was my week”. Deze week kwam mijn review online, hebben we de sleutel van ons appartement gehaald, zijn we naar Moviepark Germany geweest en hebben we nog veel meer gedaan. Lees gauw verder!

01/08/2016 ~ 07/08/2016

Maandag Vanmorgen werd ik wakker en zag ik dat mijn review over mijn agenda online stond super leuk natuurlijk. Ik kreeg ook direct een mailtje terug van het bedrijf waar ik een samenwerking mee had!

Daarna wou ik een account aanmaken voor de site van mijn nieuwe school, want ik kreeg een mail dat ik dat moest doen. Maar het lukte gewoon niet, terwijl ik alle stappen volgde die je moest doen.

Ik moest vandaag eigenlijk om 5 uur beginnen met werken, maar ik werd gebeld of ik ook vanaf 1 uur kon en dat heb ik dus maar gedaan aangezien ik toch niks had gepland. Ik heb eerst een hele tijd achter de kassa gezeten en tegelijk de bake-off gedaan. ‘s avonds moest ik vracht vullen en daarna de hele bake-off schoonmaken.

Dinsdag  Vandaag hebben Remko en ik de sleutel opgehaald van ons appartement in Groningen. Hier heb ik een apart artikel over gemaakt en die kun je hier lezen… Sleutel gekregen van appartement 🙂

Woensdag Vanmorgen stond mijn wekker om 5:20, want ik moest om 6 uur werken. Toen ik wakker werd voelde ik me echt niet goed, ik had hoofdpijn en keelpijn en was duizelig. Daarom besloot ik me af te melden voor werk. Daarna werd ik weer om 11 uur wakker, maar ik was nog steeds niet heel erg uitgerust. Toen heb ik nog een hele tijd in bed gelegen en heb ik daarna de hele dag blogposts gemaakt en op facebook etc. gezeten. Daarna heb ik gegeten en spelletjes gedaan met mijn kleine zusje. En mijn tas klaargemaakt voor morgen want dan gaan we naar Moviepark Germany.

Donderdag De wekker stond om 7 uur vanmorgen, om 8 uur zou ik worden opgehaald om met Remko, zijn broertje, zijn zusje en het vriendje van zijn zusje naar Moviepark te gaan. Uiteindelijk werd het half 9 voor dat ze er waren.

Onderweg reden we echt 90% van de tijd rechtdoor op de zelfde weg. Een Duitse snelweg waar je je snelheid zelf mag bepalen voor het grootste deel van de tijd, dus dat schoot lekker op.We reden vaak 160 km/uur en toch haalde super veel auto’s ons nog in met iets van 200 km/uur echt niet normaal hoe snel.

We kwamen ongeveer om kwart over 10 aan bij Moviepark dus dat viel nog wel mee. Bij de ingang zagen we meteen Dora, maar die was na een minuut alweer verdwenen en daarna hebben we ook geen Nickelodeon figuren meer gezien dus dat was een beetje teleurstellend.

Verder was het een hele leuke dag, de attracties waren wel leuk, We zijn in een paar achtbanen geweest, in 2 simulators, een wildwaterbaan waar in ik als enige echt super nat was geworden serieus niks was meer droog en we zijn in veel meer dingen geweest maar nog lang niet in alles. Hier zijn een aantal foto’s van onze dag in Moviepark.

Vrijdag  Vandaag werd ik weer vrij laat wakker, pas tegen een uur of 10, daarna heb ik nog een tijd in bed gelegen en heb ik de hele dag een beetje rustig aan gedaan. Ik ben bezig geweest met bloglovin’ en mijn blog. Ik heb ook nog spelletjes gedaan met mijn zusje.

Mijn ouders gaan morgen (vannacht om 3 uur) op vakantie. Vanaf dan ben ik alleen thuis en over 2 weken verhuis ik naar Groningen en dan zijn ze nog steeds op vakantie. Ik moest om 18:00 werken en voor die tijd hebben we nog even gegeten. Mijn ouders gingen vandaag elke keer met spullen naar de caravan om alles er alvast in te leggen. Na werk heb ik nog een tijdje beneden gezeten en gekletst met mijn moeder en daarna ben ik op bed gegaan.

Zaterdag Vandaag was een lekkere luie dag. Ik heb eerst uitgeslapen en werd alleen wakker het hele huis was leeg, want mijn ouders en broertje en zusje zijn op vakantie. Tegen een uur of 11 ben ik maar eens naar beneden gegaan en heb ik wat gegeten en tv gekeken. Daarna heb ik nog gestofzuigd en de was gedaan. Remko kwam tegen half 2 en toen hebben we eigenlijk ook de hele dag een beetje rustig aan gedaan. ‘s avonds hebben we gezellig tv gekeken met wat lekkers er bij.

Zondag Ik moest vanmorgen eerst werken van half 9 tot 12, maar het rare was dat ik al om half 6 wakker werd. Ik was ook vergeten om mijn wekker te zetten en mijn mobiel aan de lader te doen #oops dus dit heb ik toen maar even gauw gedaan. Blijkbaar was het niet goed gegaan want ik werd om 8:33 door mijn leidinggevende geappt waar ik bleef. Dus ik zei ja mijn wekker is niet af gegaan (ik dacht serieus dat ik hem toen ‘s ochtends nog had gezet) Maar uiteindelijk was ik ongeveer een kwartiertje te laat dus dat viel wel mee.

De winkel ging ook pas om 10 uur open. Na werk ging ik naar huis, toen ik net thuis was was Remko er al om me op te halen. Toen heb ik me gauw even omgekleed, want ik had mijn werkkleding nog aan en daarna zijn we naar Remko’s oma geweest. Toen we bij Remko thuis waren hebben we nog voetbal gekeken (nouja Remko vooral) en hebben we nog poker gespeeld, monopoly empire met zijn broertje. ‘s avonds hebben we gegeten bij de mac, omdat we daar zin in hadden.

Morgen ga ik met Remko en mijn vader naar ons appartement om een kast, bed en een kledingkast te kopen en in de kamer te zetten.

Wat hebben jullie zoal deze week gedaan?

X Annegreet

