Aardbei, Watermeloen & Flügel smoothie #Food

Smoothie time! Lees gauw verder om te zien wat voor smoothie ik heb gemaakt ❤

Wat heb je nodig

  • een schaaltje bevroren aardbeien
  • een schaaltje bevroren watermeloen
  • 3 kleine flesjes flügel
  • 3 theelepels suiker (ik heb lichte basterdsuiker gebruikt)
  • een zakje met vanille suiker
  • 2 glazen water
  • Blender

smoothie 1

Stap 1  Pak je schaaltje met aardbeien en doe ze in de blender. Doe er 1 glas water bij en laat de blender zijn werk doen 😉

Stap 2 Doe het schaaltje met watermeloen ook in de blender en doe er weer een glas water bij.

Stap 3 Doe het zakje vanille suiker en de basterd suiker in de blender en laat het nog een paar seconden door mixen.

Stap 4 Maak de flesjes flügel open en doe ze ook in de blender. En zet de blender vervolgens weer een paar seconden aan tot alle stukjes weg zijn en alles goed door elkaar zit.

smoothie 12

En dan zou het er ongeveer zo uit moeten zien…

smoothie 13

 

Ik vond het echt een super lekkere smoothie, ik was een beetje bang dat de flügel zou gaan overheersen maar dat viel best wel mee. Als je geen alcohol in je smoothie wil kun je het ook weg laten of in plaats daarvan een klein scheutje aardbeien of frambozen limonade toevoegen.

In totaal kon ik met dit recept 3 grote glazen vullen

Het is echt heel simpel om te maken maar ook super lekker! Deze ga ik zeker vaker maken.

smoothie 14

Welke smoothie vinden jullie heel erg lekker?

X Annegreet

