Unboxing Studentenbox

Ga jij komend jaar studeren? Dan kan je de studentenbox gratis aanvragen en ophalen in een winkel in jouw studentenstad! Hoe het werkt en wat er allemaal in zit vertel en laat ik jullie zien in deze blogpost.

Ik werd een tijdje geleden getagd op facebook door een vriendin van mij in een reclame over de studentenbox. Ik klikte op de link en ik kwam op een site waar je deze studentenbox kan bestellen als je dit jaar gaat studeren. Dit stond er op de site:

Wat is de Studentenbox?

De Studentenbox is een box gevuld met handige productsamples, goodies en informatie. De box is speciaal samengesteld voor studenten die nieuw zijn in de stad en voor het eerst op kamers gaan. Wanneer je op kamers gaat komt er een hoop op je af. Je gaat je kamer inrichten, voor het eerst zelf koken en op zoek naar een nieuwe sportschool en huisarts. De Studentenbox helpt jou hierbij! In de Studentenbox vind je alles wat je nodig hebt voor een vliegende start.

En daarna las ik dit:

Hoe kom ik aan de Studentenbox?

Er zijn verschilende manieren om de Studentenbox te bemachtigen. Het Studentenbox promotieteam is tijdens de introductieperiode aanwezig in verschillende studentensteden. Er zijn speciale Studentenboxen voor studenten in Amsterdam, Arnhem, Delft, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Leiden, Maastricht, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Zwolle. Je kunt de Studentenbox afhalen bij het promotieteam. Daarnaast zijn er samenwerkingen met huisvesters. Huur je via een partner van ons dan ontvang je de Studentenbox vanuit deze partner. Mocht je ons gemist hebben tijdens de introductieperiode en ook niet huren via een partner dan kun je op de website de box aanvragen. Je kan de Studentenbox dan gratis ophalen in één van de winkels van onze deelnemers.

Omdat ik net deze week naar Groningen ben verhuisd om op kamers te gaan leek het me leuk om deze box te bestellen. Ik heb gekozen om hem op te halen bij de America Today in Groningen, omdat ik wist waar het was.

Natuurlijk is je vraag nu maar wat zit er allemaal in? Dat laat ik nu zien.

Dit was de doos waar het in zat.

Studentenbox 1

Toen ik hem opende zag ik niet zo veel door alle foldertjes die er in zaten. studentenbox 2

studentenbox 3

Dit zat er allemaal in qua reclame:

  • Kruidvat 2+1 gratis voor tampons
  • Interpolis informatie over verzekeringen
  • We 25% kortingscode op een item uit de vrouwen collectie
  • Go tan Recept voor wokken
  • Rijschool Noord kortingsbon voor rijlessen
  • Mobiel.nl Gratis gear vr als je de samsung galaxy s7 (edge) koopt
  • Staples folder
  • Kwantum folder + 5 euro shoptegoed
  • Inqar korting op het huren van een auto
  • America Today 10 euro gift voucher bij besteding van 40 euro
  • Praxis 25% korting op een artikel naar keuze
  • Splash.nl folder over wasmachines huren etc.
  • Huisartsenpraktijk de vecht visitekaartje
  • nofear energy winactie
  • Christine le duc 10 euro korting bij besteding van 30 euro.
  • Voedingscentrum koelkast sticker
  • Link050, folder over vrijwilligerswerk
  • Bavaria bierkoerier actie folder
  • Goudgoed kringloop folder
  • Domino’s Pizza 25% kortingspas voor het hele jaar! 🙂

Naast allemaal papiertjes zat er ook wat eten, drinken en lekkers in de doos.

studentenbox 4

studentenbox 5

  • Roerbak pasta Romige kip met kruiden
  • YumYum noodles
  • Mini colgate tandpasta
  • Menthos white kauwgum
  • Lipton icetea blikje
  • Go tan terriyaki woksaus
  • No fear energy blikje
  • Chupa chups lolly
  • Anta flu menthol snoepjes
  • Kitkat chunky double caramel
  • Asa blikje in de vorm van een hartje met tekst ”wip eens bij ons langs” en daar zat een condoom in.
  • Matze crackers
  • Haribo zure matjes
  • Bolletje stevige havermoutreep met rood fruit
  • O.B. Tampons
  • een zak met pasta in de vorm van kleine fietsjes
  • Maatbeker voor pasta, rijst, couscous etc.

Ik was verrast door hoeveel er in de box zat, het zijn ook echt dingen die je goed kunt gebruiken dus dat is leuk. Volgens mij verschilt het wel een beetje per stad wat er in zit, vooral qua foldertjes etc. Je kunt deze box  hier gratis bestellen als je vanaf dit jaar op kamers gaat of op http://www.studentenbox.nl/

X Annegreet

