This or that tag

Een tijdje geleden vond ik een leuke tag dus het leek me nu wel leuk om hem een keer in te vullen. Ik vind het altijd grappig om te zien welke van de 2 opties mensen kiezen als ze tussen 2 dingen moeten kiezen. Zet hem ook gerust op je eigen blog!

Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak
– sowieso spijkerbroek, ik heb niet echt een joggingspak maar het lijkt me echt totaal niks.
Lange mouwen of korte mouwen
– ondanks dat ik het altijd koud heb korte mouwen. Ik heb heel vaak een shirt met korte mouwen aan met daarover een vest of een jasje oid. Dat vindt ik handig zo kan je een beetje afwisselen als het warm of koud is.
Jurken of rokken
– jurken vind ik altijd heel leuk bij mensen staan en rokken vind ik ook leuk maar dat is moeilijker te combineren.
Streepjes of ruitjes
– Ik denk streepjes, want ik heb verder niet echt iets met ruitjes.
Teenslippers of sandalen
– ofcourse teenslippers die draag ik echt de hele zomer, sandalen vind ik echt enorm lelijk.
Sjaals of hoedjes
– Sjaals, die zijn lekker warm als je het koud hebt en hoedjes staan me echt niet
Oorknopjes of oorhangers
– Oorknopjes, de laatste tijd draag ik alleen maar oorknopjes omdat het gewoon niet handig is om hangers dagelijks te dragen met werk enzo
Kettingen of armbanden
– kettingen, ik draag elke dag de ketting die ik van remko heb gekregen met zijn naam er op.

image

Hakken of platte schoenen
– Hakken, ondanks ik veel vaker platte schoenen aan heb omdat dat gewoon praktischer is, Maar ik vind hakken wel echt heel mooi.
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
– Geen van beide, echt niet
Jasje of vest 
– Ik draag beide wel veel maar als ik moet kiezen kies ik toch voor een vest omdat dat meestal wat warmer is.

Make-up

Blush of Bronzer
– Blush, ik vind bronzer er vaak zo onnatuurlijk uit zien omdat je daardoor opeens veel bruiner wordt en dat vind ik niet echt mooi.
Lipgloss of lipstick
– lipstick, omdat ik er van hou dat lipsticks een beetje mat zijn, lipgloss gaat al gauw glijden en voelt de hele tijd nat.
Eyeliner of mascara
– sowieso mascara, dat draag ik bijna elke dag terwijl ik haast nooit eyeliner op heb.
Foundation of concealer
– concealer, ik hou er niet van om mn hele gezicht dicht te plamuren maar als ik rode plekjes oid in mn gezicht heb is het handig om een klein beetje concealer er op te doen zodat het minder opvalt.
Neutraal of kleur
-Neutraal, de laatste tijd draag ik echt vooral grijs maar ook veel zwart.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
-Oogschaduw is vaste vorm omdat ik dat fijner vindt dan losse poeder, daar krijg je snel te veel op je kwastje en dat wil je niet.
Kwasten of sponsjes
-Kwasten, sponsjes zijn veel minder precies en worden zo snel vies.

Nagels

OPI of China Glaze
– beide niet want voor mijn werk mag ik geen nagellak dragen en dat draag ik daarom ook al ongeveer 2 jaar niet meer alleen bij sommige speciale gelegenheden , daarom heb ik een paar simpele essence lakjes. Ik heb ook nagel verharder en dat gebruik ik wel veel.
Lang of kort
-Sowieso lang, maar het is door werk wel moeilijk om ze lang te houden
Acryl of natuurlijk
-Natuurlijk, ik heb echt nog nooit acryl nagels gehad
Felgekleurd of donker
-Zwart en bordeauxrood vind ik heel mooi dus donker.
Met nailart of zonder nailart
-Zonder nailart, dat vind ik gewoon te veel werk en meer iets voor jongere kinderen.

Body

Parfum of Bodyspray
-Bodyspray, dat is lekker luchtig en heeft niet zo’n enorm sterke geur.
Lotion of body butter
-Ik vind beide niet echt fijn omdat ik het echt plakkerig is, maar als ik moet kiezen toch lotion.
Douchegel of zeep
-Douchegel
Lush of andere merken
-Ik gebruik verschillende merken niet persé lush.

Haar

Krullend of stijl
-Krullend 
Knot of paardenstaart
-Een staart is wel makkelijker alleen een knot vind ik mooier. Vooral een knot met een haardonut. Maar een messy bun is ook mooi.
Schuifspeldjes of clipjes
-Schuifspeldjes gebruik ik niet zo veel, maar clipjes al helemaal niet.
Haarlak of gel
-Haarlak, want gel is meer voor jongens en ik zou niet weten hoe ik gel zou moeten gebruiken voor mezelf.
Lang of kort 
-Sowieso lang, 2 jaar geleden heb ik mn haar gedoneerd en toen ging het van halverwege mn rug naar boven mn schouders. En Ik ben blij dat het nu alweer een stuk is aangegroeid. Deze foto is van mijn haar eerst.

image

Licht of donker
-Ik vind het heel mooi als mensen licht blond haar hebben. Ik had eerst ook blond haar maar na het donerenwas het opeens heel donker geworden waardoor ik het bruin heb geverfd.

Lok of pony
-Ik vind een schuine pony wel mooi.
Los of vast
-Ik draag het liefst mn haar los omdat de bovenkant anders zo raar gaat zitten als ik een staart of knot in heb.

Zomaar

Regen of zonneschijn
-Lijkt me logisch, zonneschijn
Zomer of winter
-Sowieso de zomer want ik heb het altijd koud en ik hou van warmte .
Herfst of Lente
-Lente want dan is het bijna zomer, Ik vind de herfst misschien nog wel erger dan de winter want alle spinnen komen dan opeens tevoorschijn.
Chocolade of vanille
-Van ijs? Dan vanille want chocolade heeft echt zo’n sterke smaak.
Westen of oosten
– geen idee, het westen dan maar.

X Annegreet

