Een nieuwe uitdaging!

Omdat ik nu eindelijk op kamers woon in Groningen om International Communication te studeren leek het me ook leuk om weer meer te gaan sporten. Daarom heb ik contact opgenomen met een aantal sportclubs. 

Ik kreeg vandaag een mail terug van een volleybal vereniging in Groningen om mee te doen met een instuif training. Dat is donderdag en precies donderdag avond had ik nog tijd over dus dat kwam goed uit.

volleybal

Een instuif training is een soort training waar ze kijken op welk niveau je zit en of ze je dan in een team kunnen plaatsen. Bij een andere volleybal vereniging zaten ze al vol en hadden ze veel meiden zelfs helemaal geen plekje kunnen geven.

Dus donderdag ga ik naar de instuif training  bij vv kroton en met een beetje geluk wordt ik dan ingedeeld in een team. Ik heb nog nooit volleybal gespeeld als echt mijn sport, maar natuurlijk wel altijd op de middelbare school.  Ik ben waarschijnlijk ook lang niet een van de besten, maar ik ga sowieso mijn best doen.

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Welke sport doen jullie? of welke sporten hebben jullie gedaan?

X Annegreet

