Checklist schoolspullen #Backtoschool

En ja hoor er is weer een einde gekomen aan de vakantie waar we elk jaar met zijn allen op wachten. De zomervakantie is nu echt voor bij na een extra lange vakantie voor mij, omdat ik examen deed. Back to school betekent ook dat we weer school spullen nodig hebben voor het komende schooljaar. Heb ik alles wel in huis om dit jaar wel een keer goed te beginnen? Nou ja tenminste proberen…

backtoschool

Ik moet morgen weer voor het eerst naar school en daarom  heb ik een checklist gemaakt, zodat je niks vergeet mee te nemen.

  • Agenda (Review Agenda van Personal-planner.com )
  • Schooltas
  • Schriften (met lijntjes of ruitjes)
  • Collegeblok (voor aantekeningen)
  • Ringband map + tabbladen
  • Snelhechters
  • Rekenmachine (eventueel grafische rekenmachine)
  • Etui
  • Schoolboeken
  • Kaftpapier/Rekbare Kaft (als je op de middelbare zit)
  • Usb stick
  • Oortjes

Eventueel ook woordenboeken voor de talen die je hebt

Voor in je etui:

  • Geodriehoek
  • Passer
  • Balpennen
  • Potloden
  • Gum
  • Kleurpotloden/stiften
  • Puntenslijper
  • Schaar
  • Markeerstiften
  • Correctie vloeistof
  • Plakband/lijm

back-to-school-breakfast-diy-food-Favim.com-3295632

Ik ga dit schooljaar naar het eerste jaar van HBO International Communication

In welke klas zitten jullie nu? of welke opleiding doen jullie?

X Annegreet

