De mooiste chokers op een rijtje

De laatste tijd zie je het weer steeds vaker, de choker. In de jaren 90 was het natuurlijk al helemaal hot, maar vooral dit jaar zie je het veel meer terug komen.

Zelf heb ik 2 chokers. De bekende ”tattoo choker” gewoon een simpele zonder iets er op of er aan. Het armbandje dat er bij hoort heb ik echt al bijna 2 jaar continu om. Die vind ik echt heel mooi.

choker-1

en deze choker, eigenlijk een soort lang koord met 2 ijzeren stukjes aan het eind. Je kunt zelf bepalen hoe lang of kort je hem maakt en hoe vaak je hem om je nek doet.

choker 2.png

Daar naast heb ik nog veel meer chokers gezien op internet die ik echt leuk vind. Vooral als ze gecombineerd worden met andere kleine kettinkjes, bedeltjes of kraaltjes.

Ik vind het heel leuk dat de chokers weer meer terug komen, omdat het toch net een iets stoerdere uitstraling geeft aan je outfit.

Question ~ Vinden jullie de choker trend leuk of niet?

X Annegreet

