This was my week #6

Weer een this was my week van afgelopen week. Deze week had ik de intro week van mijn opleiding. Daarom ben ik op kamp geweest en heb ik nog meer leuke dingen gedaan. Ook ben ik gelukkig ingedeeld voor het volleybal team ^_^

05/09/2016 ~ 11/09/2016

Maandag Ik werd al om 8 uur wakker vanmorgen, dat terwijl dit mijn laatste echte vakantie dag is. Ik maakte een ontbijtje voor mij een omelet met bacon en ui. Voor Remko een omelet met bacon en een broodje met salami. We hebben eerst even een tijdje een spel gedaan op de Playstation 4, Uncharted 4. En ondertussen was ik ook bezig met het testen van het laatste product voor ons stukje (van Louanne, Iris en mij +foto) in de Girlz! Die in November in de winkels ligt.

Daarna ben ik met Remko op de fiets naar Nieuw Roden gegaan (dat is zo’n 20 kilometer vanaf ons huis) om de tas die ik had besteld op te halen. Daar eenmaal aangekomen na een hele tijd blijkt dus dat de mensen van de webshop niet thuis waren. Terwijl we daar nog voor het huis staan krijg ik een mailtje of ze het langs moet brengen op Groningen station, omdat ze daar toch nog heen moet. Oeps, voor niks zo ver gefietst dus… En toen moesten we nog terug.fietsen

Thuis gekomen heb ik even op de bank gezeten, daarna mijn tas opgehaald en eten gemaakt. ‘s avonds ben ik gaan bloggen terwijl Remko weer uncharted 4 aan het spelen was.

Dinsdag Jahoor, vandaag was het dan zo ver, de introductie van mijn opleiding. Ik werd vanmorgen al ruim 10 minuten voor mijn eerste wekker af ging wakker. Ik ben nog even blijven liggen, maar besloot toen maar echt uit bed te gaan voor dat ik te laat zou komen.

Toen ik klaar was stapte ik op de fiets, maar naar een tijdje dacht ik shit volgens mij een afslag te vroeg genomen, waardoor ik heel ergens anders uit kwam dan de bedoeling was. Ik heb maar snel even op google maps gekeken en ben snel naar school gefietst. We moesten er om 9:30 zijn en ik was er iets te laat, maar uiteindelijk hebben we nog tot 10 uur buiten gestaan tot we naar binnen mochten.

We gingen met de klas naar een lokaal en hebben ons voorgesteld aan elkaar. Daarna kregen we heel veel (saaie) informatie over hoe het online gebeuren allemaal werkte op deze school. Denk aan Rooster, inschrijven voor toetsen, verslagen inleveren, je mail etc. etc.

Daarna zouden we een 2 uur durende pauze hebben, na wat overleg werd dat 30 minuten. waar na we een rondleiding kregen over de campus.

Vervolgens mochten we naar huis tegen een uur of 3 en morgen gaan we met z’n allen op kamp.

Woensdag Om 11:45 was ik op school om mijn spullen voor het kamp te brengen, want om 12:30 zouden we met de fiets richting harkstede vertrekken. Heel veel mensen waren te laat waardoor we pas later vertrokken. Toen we aangekomen waren op onze bestemming moesten we onze tassen zoeken en kregen we daarna een tent aangewezen.

Daarna gingen we allerlei spellen doen in teams tegen elkaar. Dat was heel gezellig. ‘s avonds gingen we nasi/pasta eten, daarna terug naar de tent om ons om te kleden voor de Hollywood avond. Tegen 2 uur in de nacht was het afgelopen en om half 4 lag ik eindelijk in bed. Nouja bed, op een luchtbed. ‘s nachts was het echt ongelofelijk koud terwijl het overdag 27 graden was.

Donderdag Om 9 uur werd iedereen wakker gemaakt, maar ik was al een tijdje wakker omdat ik het zo koud had.Toen was het tijd om onze spullen op te ruimen. De slaapzakken weer op te rollen en de luchtbedden leeg te laten lopen. Vervolgens gingen we ontbijten en daarna hadden we nog even vrije tijd voor dat de quiz begon.

Na de quiz was het weer tijd om naar school te fietsen. Toen we net 50 meter hadden gefietst ging iemands band lek. Ook was er al een band lek van een van onze leiders. Daardoor moesten er mensen met een fiets aan de hand en iemand achterop fietsen. En alsof dat nog niet erg genoeg was, ging na minder dan een kilometer iemand anders band ook nog lek.

Uiteindelijk kwamen we toch redelijk op tijd weer op school aan, tegen een uur of 3. Ik had mijn spullen weer opgehaald en fietste vervolgens naar huis. Ik had om 5 uur volleybal, dus ik moest al vrij snel weer weg. De sporthal is vlakbij mijn  school dus dat betekende dat ik na het eten eigenlijk al direct weer daar heen moest fietsen. Na volleybal kreeg ik ook te horen dat ik in het team zat! Daarna heb ik nog een avondje lekker op de bank gezeten.

Vrijdag Vandaag was de laatste dag van de intro week. In de middag gingen we met een groepje van de klas de scavenger hunt doen. Ik had geen idee wat ik me daar bij moest voorstellen. We verzamelden tegen 12 uur op de grote markt in Groningen. Daar kregen we met onze groep en 2 buddies allerlei papieren met opdrachten die we moesten doen en raadsels die we moesten oplossen.

Uiteindelijk was het een hele gezellige middag en ben ik daarna nog frozen yoghurt gaan eten met 2 klasgenootjes. Om 8 uur spraken we weer met zijn allen af in het park om te kletsen en wat te drinken. Want ‘s nachts gingen we ook uit in Groningen. Tegen een uur of 3 waren alle klasgenootjes al naar huis. Maar ik en de 2 buddies gingen gewoon gezellig door. Waarna we uiteindelijk pas thuis waren toen het al bijna helemaal licht was.

Zaterdag Omdat het half 7 was voor ik überhaupt op bed lag en ik geen wekker had gezet werd ik opeens om 15:00 pas wakker oeps. De halve dag was dus eigenlijk al voorbij en ik dacht ik maak er wel gewoon een chill dag van. Daarom heb ik eerst een tijd wat spellen gedaan op de playstation. Daarna heb ik wat eten gemaakt. ‘s avonds heb ik mijn nagels helemaal gedaan terwijl ik filmpjes keek op YouTube. En dat was het eigenlijk ook wel voor vandaag.

Zondag  Ik werd al vrij op tijd wakker, maar besloot toch nog even in bed te blijven liggen. Voor ik het wist was het al half 12 en dus echt wel even tijd om uit bed te gaan. Vervolgens heb ik alles thuis opgeruimd, de was gedaan en afgewassen. Toen Remko er weer was hebben we even boodschappen gedaan en daarna gekookt. De hele avond daarna hebben een beetje op de bank gehangen. En morgen moeten we weer naar school :o.

Ik heb eigenlijk helemaal geen foto’s gemaakt deze week zie ik net, maar misschien komen er later nog foto’s van het kamp.

Wat hebben jullie deze week gedaan?

X Annegreet

