Dekbed van Dekbed-discounter.nl

Ik woon al een tijdje samen op kamers met mijn vriend, toen we gingen verhuizen kochten we een tweepersoons bed en een dekbedovertrek. Tot een paar weken geleden hadden wij maar 1 dekbed en dat is nogal lastig met wassen, want je moet je dekbedovertrek dan in 1 dag er af halen, wassen, laten drogen en voor je gaat slapen je bed weer helemaal opmaken.

Toevallig werd ik laatst door https://www.dekbed-discounter.nl/ benaderd of ik misschien een samenwerking met ze wou doen en dat vond ik echt heel leuk. Ik nam een kijkje op de site en zag echt heel veel mooie dekbedden (ik wou ze allemaal wel). Omdat ik heel erg van reizen houd heb ik uiteindelijk gekozen voor het dekbed ”Roadtrip” en zo ziet hij er uit.

dekbed-cover

Ons dekbedovertrek is 200x200cm dus voor een tweepersoonsbed. Maar ze hebben ook dekbedovertrekken voor een eenpersoonsbed. Bij de eenpersoons zit er 1 kussensloop bij en bij de tweepersoons 2.

kussen

Je kunt bij dekbed discounter kiezen uit echt enorm veel dekbedovertrekken (Meer dan 500!). En je kunt zelfs kiezen uit 5 verschillende stoffen waar het dekbed van gemaakt is. Die van mij is gemaakt van Polycotton.

Dit prachtige dekbedovertrek is gemaakt van polycotton, dit een mix van katoen en polyester. Door het gebruik van dit materiaal is de overtrekset kreukherstellend, ademend en valt deze soepel om je heen. Al deze eigenschappen dragen bij aan een goede nachtrust.

Dekbed-discounter

Ik heb niet per se gelet op van welk materiaal het was gemaakt, maar het dekbed is inderdaad ook echt heel erg fijn en is niet te zwaar.

Op https://www.dekbed-discounter.nl/dekbedovertrek/ kun je alle dekbedden vinden die je zoekt. Toevallig zag ik net dat er een actie is namelijk “Dolle Dekbed Dagen” er zijn nu heel erg veel Dekbedovertrekken, kussens en hoeslakens in de sale. Ik weet niet hoe lang dat nog duurt, maar het is het in ieder geval waard om even een kijkje te nemen.

Naast dekbedovertrekken kun je er dus ook hoeslakens, kussens, matrassen, beddspreien etc. kopen. Dat is lekker makkelijk want dan ben je in een keer klaar.

Wat voor dekbedovertrek hebben jullie?

X Annegreet

